Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Herregud å morsomt, jeg ahr hatt meg noen drinker for mye, amma lillegutt, å nå er han full!!! Hi hi hi, så søt, vajer med armene og har et salig smil....tror jeg skal gi han mme om han blir sulten igjen fort nå!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Var det for lite respons på kranglesiden i natt?
Elly78 Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Ja,det hørtes veldig fornuftig ut...får håpe han ikke tar skade av det da
Blomman Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Håper du lærte noe nå da.....du tenkte kanskje ikke på at en tåler mye mindre alkohol etter et langt svangerskap og en fødsel?. Ja gi mme (om du ikke har mm i fryseren) til du er kjørbar(kan kjøre bil altså). Jeg skal ikke skjenne på deg , du har sikkert selv skjønt at det ikke var lurt. Du drikker sikkert ikke mer nå da, for det kan skade (varig) utdrivningsrfleksen din. Er du alene med babyen? Du bør faktisk ha en edru person i nærheten siden du er påvirket ( bare litt pekefinger for deres eget beste)
Gjest Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 dette her må være tull... for det er neppe noen mor ved sine fulle fem som kan være så dum, og synes det er morsomt etterpå.. håper jeg i hverfall... vet vi lever i en rar verden men... ''grøss''
Blomman Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 - også må jeg tilføye at gøy er det ikke da - lurer og litt på om dette innlegget ti HI virkelig er seriøst etter å ha tenkt litt... vær så snill å si ra hvis du tuller med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå