Gå til innhold

September: Handleliste


~mamma~

Anbefalte innlegg

I dag har jeg satt meg ned og notert hva vi trenger av stort og smått til babyen kommer. Har nesten ikke noen ting klart ennå. Har arvet og fått noen ting, men det gjenstår mye. Når en skriver det ned på papiret ser en hvor mye det er!

 

Handlelista er stort sett klar. Har en formening om hva vi trenger av utstyr, men det som er vanskelig er å vite hvor mye klær vi skal kjøpe og i hvilken størrelse. September kan jo både være sommer og kald høst... Ikke godt å vite hva en skal velge. Noen som har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 4.september og tror jeg har nesten alt av klær jeg trenger nå. Jeg har kjøpt litt selv, noe som Lisa hadde kan brukes av begge kjønn, resten har vi lånt av venner. Jeg har 7 sparkebukser i str50 nå, og tror nok ikke jeg trenger mer. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe sommerklær. Det gjør jeg i så fall etter at han er født. Hvis det blir litt kaldt, kommer jeg til å bruke hentesettet en tante av meg har strikket. Når de er så små, så pakker vi dem inn i tepper og poser og vogner, derfor trenger ikke en så liten tass varme dresser selv om det blir 10grader ute.

 

Om du skal kjøpe i 50 eller ikke, må du velge selv. Lisa var 50cm og 3728gram, og hun brukte str50 i alle fall en mnd. En venninne av meg har to sønner. Den ene var 4100g og 51cm og den andre var 4100 og 50, begge to brukte 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...