Gå til innhold

Rockingmom74... her :o) Svar på tester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, her er jeg :)

Jeg finner ikke hovedinnlegget mitt, så jeg skriver et nytt innlegg :)

Da har hun fått svar på alle tester og siste testen som var ph måling i spiserøret i 24 timer, den var bra. Men jeg fikk en kur på zantac som hun skulle gå på i 3-4 dager, ser ut som det har hjulpet.

Hun har ikke så mye magesyre som kommer opp nå, men nå er vi akkurat ferdig med kuren, så nå gjenstår det bare å se om det har funka!

Hun har også sluttet og svelge, så det er et godt tegn på at hun ikke har så mye sure oppstøt. Hun svelget hele tiden og ble blank i øynene før vi begynte på kuren.

Alle de andre testene, som jeg ikke husker navnet på er ok. Og noen ganger må man bare akseptere at det er slik. Har henne under oppsyn ennå, tilfelle det skulle skje noe igjen, men det har det ikke gjort :o)

Kanskje vi kan slappe litt mer av etterhvert. Og så lenge magesyra holder seg nedi magen, tror jeg det skal gå bra. Skal på kontroll om ettpar uker...

Så da nyter vi SOMMEREN imens...

God sommer til dere alle... og takker så meget for all støtte fra dere :)

Klem fra Liza og

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å høre at det går bra med dere! har tenkt mye på deg og babyen din!!! håper dere får en fin sommer og at ting ordner seg for dere:)

Skrevet

Glemte en viktig detalj jeg da!

Refluxen eller klaffen i spiserøret kan virke litt ustabil, lukker seg ikke når den skal osv. Men dette er noe hun kan vokse av seg.

Jeg har også satt noen bøker under ettpar ben, også var det veldig viktig å legge babyer generelt på høyre side etter måltid... selv om det har gått en time eller no.

Dette er noen triks som gjør det behagelig for barnet, og så får mor sove litt tryggere om natten... men noen bøker under de forreste bena til baby senga :)

Skrevet

Det var hyggelig at alt gikk bra med henne,selv om det var veldig tøft for dere begge.

Håper det aldri skjer igjen

Tenker på dere

LYKKE TIL VIDERE OG GOD SOMMER

Skrevet

heia

håper at alt er fint igjen.

me gleder oss til å komme på besøk te deg snart, må jo treffe hu lille.

snakkes om ikke så lenge

PS. Sander gleder seg te å møte trimelingen sin.

koz og klem

Skrevet

Så bra!!!

Håper det bare vil gå framover med dere nå!

Lykke til og kos dere masse i sommer.

Det fortjener dere alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...