Gå til innhold

oooh shit!!! Nå kan det hende det har starta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt maserier nå. Helt like som jeg hadde med forrigemann. Disse maseriene hadde jeg i 3 døgn før fødselen startet. Jeg fødte i uke 36.

Nå er jeg i uke 34... Når jeg var på do i sta kom det slim også.... hmmmm.... Disse maseriene kjennes slik ut. Jeg føler jeg har et stort press nedover hele tiden. Hvert 10 minutt kommer det "kynnere" som strammer over hele magen og gjør vondt.... Nå håper jeg bare det gir seg og ikke fortsetter før om 3 uker iallefall.....

Dette er både skummelt og spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi..såå spennende! Tror der er mange som missuner deg,iallefall de som har gått over tiden eller som har terminen rett rundt hjørnet.Vær så snill å fortell hvordan det går da; )

Lykke til

Gjest -lilly-
Skrevet

Oi....ja det er godt mulig du kan føde nå, siden du fødte før termin forrige gang også. Sett deg ned og slapp av. Ta en dusj og se om de hjelper.....

Jeg fødte selv i uke 34 forrige sv.skap. Gikk bra det :o)

Masse lykke til da :o)

Gjest -lilly-
Skrevet

Kan det tenkes at det var slimproppen som gikk da du var på do?

I såfall så går det max 2 uker til fødsel......oioi..spennende :0)

Skrevet

har gått sånn i over en mnd eg. har også gått me 2 cm åpning i 2 uker. har termin på tirsdag, håper eg ikkje går over tida. er sliten og lei av å gå sånn heile tida

Skrevet

Hei igjen... Ja, for å oppdatere. Hadde disse maserier i 2 timer ca. Tok et bad for å se om det roa seg og det gjorde det. Men kun en liten stund. Ganske raskt etter badet kom menssmrtene og kynnerne tilbake. Nå kommer de med ca 8 minutters mellomrom, men er ikke mere smertefulle enn tidligere. Jeg tviler på at dette er ekte rier, men det kan vel gå over til det etterhvert.... Har ikke hatt noe mere slim, så jeg tror heller ikke det var litt av slimproppen. Sist jeg fødte kom det masse slim for hver gang jeg hadde vært på do.

Jeg har ikke ringt føden enda, men vurderer det vel utover kvelden hvis dette fortsetter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...