Gå til innhold

Når vistes det at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 14 men det er ikke mulig å se det på meg ennå Synes ikke magen har endret form i det hele tatt:( Har bare gått ned så da kan vel det være en medvirkende årsak......men når bør jeg vente at det synes? alle spørr jo om jeg har fått mage, og da må jeg svare pent at nei ikke mer enn den jeg allerede har.....

Er 85kg og 1.63 høy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg var rundt uke 18 eller noe sånt når folk forsiktig begynte å spørre om det var noe i magen. Folk er jo redd for å ta feil når man spør noen som har stor mage fra før av - det kan jo hende at man bare har lagt på seg;-) Nå er jeg 26+2 og det har vistes godt i noen uker. Er ikke tvil lenger:-)

Skrevet

Jeg var i et bryllup når det var 5 uker igjen til termin. Traff da igjen brudens onkel og han så på meg og spurte: "Var du gravid når jeg traff deg for en måned siden?!?? Jeg trodde du bare var feit...."

Så med andre ord viste det ikke skikkelig før jeg var en 8-9mnd på vei...hehe...

(Og ja, det kunne vært sårende, men det var egentlig utrolig befriende at han våget å si det. Kunne ikke annet enn å le.)

Men selv syns jeg det begynte å vises rundt uke 22 eller deromkring. Tror imidlertid ikke andre enn de som visste om det kunne se det før langt uti svangerskapet på grunn av stor mage fra før.

Skrevet

Har fått giga gravide mage nå i uke 24

Skrevet

Hadde skikkelig kul i uke 16-18. Er 168 og veide ca 95 da jeg ble gravid. Er annengangs da, sikker derfor det syntes såpass tidlig :)

Skrevet

Håper det begynner å vises snart på meg også, vil ha et "bevis" på at jeg er gravid hvis dere skjønner:) Gleder meg virkelig til å få mage jeg....og ikke bare fett...hehe

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg var i uke 16 at jeg så gravid ut, av en... I uke 20 syntes det ordentlig, og i uke 22 var det en lege som sa til noen sykesøstre: " som dere ser på denne unge damen er hun ventende...". Jeg tror det kommer veldig an på kroppsbygningen, og hvor fettet sitter på oss, og fastheten. Jeg syns ikke magen min har blitt hverken større eller mindre, men dem er hard som en badeball ( elsker metaforer...)

Men jeg tror det viktigste er hva man føler seg =)

Skrevet

Jeg viste ikke på lenge, fikk vel ikke ordentlig mage før sånn tre uker før termin, når tulla mi fant ut at hun skulle stikke stumpen ut. Folk bærer forskjellig. Har ei venninne som ikke viste noe før hun var 7 mnd, og da trudde vi at hu bare hadde gått litt opp i vekt!!!!

Skrevet

Fikk mage allerede rundt uke 8. Er andregangs så det kan ha noe med saken å gjøre.. er 158 å 95 kg...men har ikke så mye fett på magen..

Skrevet

Tror det er veldig individuelt når magen vises.

Jeg syns ikke at min viser i det hele tatt noen ganger, men andre ganger er det så stor at jeg "mister all utsikt" *ler*

Jeg følte at jeg fikk mage rundt uke 10, men ser på bilder av meg selv at magen ikke har begynt å vise noe særlig før nærmere uke 20.

Skrevet

jeg er i uke 11 nå og det kan anes en mage.jeg og samboeren ser den iallefall. den er litt mer utstående enn før og den går ikke å holde inn ved å stramme magemusklene lengre.. det er min første så jeg synes at det er litt vel tidlig, men likevel det er en viss forandreing som har skjedd, men om jeg ser gravid ut i andres øyne det vet jeg ikke, ingen som har spurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...