Gå til innhold

i dag....juhu!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg dro på jobb i dag morges, satt jeg å funderte på denne babywatcheren min... Ville liksom ikke gi opp håpet med å høre noe med den... Jeg satte i gang... Etter et par minutter hørte jeg, bare kort da, i tre fire sekunder eller noe, hørte jeg den lille bebisen min!

Gjett om jeg ble lettet og glad!!! Var ikke mer enn et par sekunder jeg trengte å høre, den lille her det fint.... Dagen i dag blir en bra dag...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Iselin!

Ja er det ikke bare helt fantastisk å høre den lyden?! Jeg kan ligge i flere minutter og høre på den, det er som musikk for mine ører.

Jeg var litt utolmodig i begynneslen jeg skulle bruke den, for jeg måtte leite litt først. Da var jeg rundt 12/13 uker. Nå er jeg 20, og nå finner jeg den med en gang. Jeg har t.o.m. tatt opp lyden på mobilen min, så jeg kan høre den der også... *rødme*

Hvor langt er du på vei forresten?

Ja ja, ha fortsatt en strålende dag :o)

Skrevet

Ja, det er en fantastisk god lyd... Men h*n liker ikke å bli pirket på da, for når jeg fant lyden forsvant den etter noen sekunder igjen...hehe. Så tydelig ville h*n gjemme seg litt...hehehe, men det er helt greit. Hørte det jeg ville.

Jeg prøvde jo her om dagen, men fant ingenting da, så jeg ble jo litt desp da... var på UL dagen før jeg fikk den, så jeg visste jo at h*n hadde det bra da, men alikevel... I dag var lyden iallefall der...sååå glad.

Jeg er 12 + 5 i dag jeg... Gleder meg til babyen kommer litt mer "ut", sånn at jeg kan gjøre som deg...høre lenge..:) Gutt eller jente du har=?

Skrevet

Jeg har en liten gutt som ligger på vent.

Det er så deilig om dagen, for de siste to ukene har jeg kjent at det er liv også. Mulig det har vært før, men jeg har jo ikke visst åssen det kjennes ut. Men nå er jeg sikker :o)

Skrevet

Så gøy. Gleder meg til jeg og kan kjenne liv. Har kjent babyen to ganger faktisk...selv om det er tidlig...jeg vet. Men det var som tre små bobler, bare sånn kort... Leamus aktig liksom. Har aldri kjent sånn før så jeg er rimelig sikker på at det var mini...:) Har spurt andre gravide jeg kjenner også...:) Morro... Vil føle mer av det...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...