Jente-77:-) Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Er på min første doble pergokur, og idag på dag 22 fikk eg endelig positiv EL test. Var begynt å gje opp at EL skulle komme så no blei eg hoppende glad:-) Hvordan går det med dere andre som holder på med pergo? Eg har vert så utrulig trøtt siste veka så det er nok pergoen som gjer. Sovet middag kvar dag 2 timer. Helt uvanlig for meg på denne årstiden..... Ha en strålende fin helg alle sammen:-)
Frøya76 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Så bra! kan bli trøtt av pergoen ja, det har jeg blitt også.Da vet du hva du skal gjøre i ettermiddagsluren i dag da iallfall ;D LYKKE TIL!
Jente-77:-) Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 Tusen takk Frøya76:-) Håper dette funker. Ikkje vanskelig å kjenne at eg har EL. Utflod, supervonde pupper og el-smerter. Men det gjør ingen verdens ting:-)
Frøya76 Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Nei, helt enig. Deilig å kjenne at det skjer noe i kroppen! )
Lea76 Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Så bra å høre!! Selv kom EL på dag 19 (også min første pergokur). Jeg skjønner jeg er skikkelig heldig siden jeg ikke har noen bivirkninger i det hele tatt, ikke veldig mye mer trøtt iallfall og ikke noe annet heller. Får håpe på skikkelig klaff denne måneden, da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå