Gå til innhold

Moss og omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så bla innlegg på oktoberklubben at det skal være en del jenter fra Moss her. Er det fler også kanskje?

Har bodd i Moss noen år. Har en del venner og kjente her. Men alltid trivelig med fler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:O)

Jeg er fra Moss,eller Rygge:O)

Har bodd i Moss i noen år nå,men vi har akkurat flyttet til Rygge igjen,nærmere sjøen.

Samboeren min er fra Jeløya.

Er det første du venter eller har du flere småtroll?

:o)

Skrevet

Hei sveis;)

Jeg er fra Moss ja, og samboer fra Rygge;)

Bor ved Malakoff;)

dere da?

har ingen fra før, så dette er spennede..

Skrevet

Jeg bor også i Moss! Ikke langt fra Malakoff faktisk ;O) Bor på Klommesten. Vi er fra Follo, og fikk en datter i fjor sommer, som blir ett år om et par uker. I november venter vi nestemann.

Titta innom oktoberklubben pga innlegget her, og da så jeg at det var ei som hadde kjøpt hus på Klommesten også. Moro! Ble nettopp solgt et hus i gata her, og det pusses opp nå har jeg sett, og nabo'n sa det var et ungt par, så kanskje det er vår nye nabo ;O) he,he

Skrevet

Morro;)

klommesten er jo rett rundt hjørnet:)

Jeg er sykemledt for tiden.. hva driver du med ?

Skrevet

jeg er sykemeldt jeg også, så er hjemme med snuppa vår og koser oss.

Akkurat nå er det en del styr siden vi snart skal ha bursdagsfeiring, så tiden går til oppussing og sånt, men ellers prøver vi å kose oss med sommeren (hvis den har tenkt å komme da...)

Hva driver du med ellers da? Hvor gammel er du?

Skrevet

Hei igjen:O)

Bodde ikke så langt fra Malakoff før vi flyttet nå. Nå bor vi på larkollveien ikke så langt fra Bredsand.

Jeg har akkurat blitt ufør i 4 år.

Har ei lita snuppe på snart 15 mnd.

Ellers spiller jeg masse håndball,driver på litt ennå,men snart må jeg vel gi meg for denne gangen;O)

Så spennende med første da,det er helt utrolig å få en liten en.

Ikke hadde jeg trodd at man kunne elske en så høyt,og bare mer og mer,og at det skulle bli bare mer og mer artigere:O)

Hvor gammel er du og samboeren din da?

Er ikke så stort her så skulle ikke forundre meg om jeg har sett dere før.;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...