Gå til innhold

åh..ingenting hjelper..

Anbefalte innlegg

flere som sliter med di siste kiloene?? jeg har 3kilo igjen..(ok ikke så mye i forhold til kanskje andre har..men nok til irritasjon) men de sitter bomfast!! spiser sunt.. hjelper ikke. trener 3-4ganger i uka.. skulle gjerne trent mer, men det er ikke så lett å få pass til ungen heller.. nå er det 3,5mnd siden fødselen.. siste ukene har jeg prøvd å bare spise snop en dag i uken.. å ellers omentrent bare sunn mat..

vekta står like stille..tips??

vil det kanskje slippe tak etterhvert?? eller blir det sittende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5455528-%C3%A5hingenting-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si når man ikke har mer informasjon da. Du er sikker på at disse kiloene er "for mye", og at kroppen ikke trenger dem?

Trente du mye før også, eller er du begynt å trene mer nå for å gå ned i vekt? For da må du huske på at muskler veier mer enn fett, så selv om du veier litt mer enn før kan det godt hende du er akkurat like slank.

jeg trente før 5-6 ganger i uken.. veide før 58kg. veier nå 61,8.. vil liksom tilbake til utgangspunkt.. vet det er bare småtteri.. men:)

jeg er 170 høy. har vært på sånn bailine.. der fikk jeg vite at min ideal vekt var 59,5.. men.. hjelper liksom ikke. prøver å slå meg til ro med at kiloene kanskje går seg av etter som tiden går?? eller må kanskje jeg gå hardere til verks?

Hei! Nei da høres du ikke spesielt overvektig ut akkurat nei, heller slank! Du kan jo prøve Mammas kropp-debatten? Kan jo være at noen har noen tips der. Evt bare finne deg til rette med at kroppen din er litt annerledes etter graviditeten, men at du fortsatt er svært slank, og tydeligvis i god form.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...