Gå til innhold

Oktober: Noen som feiret Sankthans i går?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Jeg kom hjem fra Bodø kl 22, min samboer var hos ei venninne å grillet, jeg hentet han der,vi dro på en stor strand, det var masse mennesker, et gedigent bål, levende musikk. Vi satt oss ned å så på bålet, han var så kjærlig mot meg at jeg ble helt satt ut, tror han hadde savnet meg masse, han strøk meg over magen og hvisket hvor stolt han var av meg og hvor flott han syntes jeg er,dette mens vi satt å så inn i det flammende bålet, var så romantisk,satt med en liten tåre i øynekroken jeg.

Snakket om neste år, da skulle vi dra dit tidlig, ta med grillmat og det lille nurket, kose oss masse.Mor skulle få ta seg et glass vin, mens far skulle kjøre, høres ikke dette bra ut, ikke rart jeg er lykkelig. Måtte bare få det ut:)

Ha en fin helg jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes utrolig fint og ikke minst romantisk ut. Var dere på Fjærholmen da eller...?

Her i huset ble det ikke mye til feiring. Vi grilla også så vi på fotballkamp. Var i seng til kl.23 etter en pyton uke på jobben. Neste år satser vi på en noe bedre feiring.

Skulle gjerne hatt en sånn kveld som deg isteden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke på Fjærholmen, der pleier jeg å sole meg, trives veldig godt der, men jeg husker aldri navnet på denne stranda, man kjører utover mot Kilen, tar til høyre på toppen av bakken, det er en stor campingplass på denne plassen. Ikke så godt kjent i Tønsbergområdet enda,og navn glemmer jeg så fort,hehe.

Så du jobber fortsatt fullt? Godt å bare slappe av hjemme da ja.

I dag skal vi på Dagfinn Lyngbø show, prøve å få en plass på brygga så vi får en matbit, og et glimtav fotballkampen først,må jo heie på nabolandet:)

Håper du har fått sovet ut og kan kose deg og slappe av i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feiret også sankthans i går:)

Tok båten ut til Andedammen med noen venner.

Grilla og kosa oss mens vi satt rundt bålet og varma oss:)

Sambo var også suuuuper-romantisk!! Vi var som et nyforelska fjortispar. hihi.... Tror amor var ute å skøyt med pilene sine i går ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallevold? Vae der dere var? Dette har jo jeg egentlig ikke noe med da.... Men når det først har blitt litt snakk om strender så er Torødstranda veldig fin også. Jeg synes Fjærholmen blir litt for stor og folksom jeg da. Litt mindre forhold på Torød. Der kan du velge om du vil ligge på gresset eller i sanden. Det går både an å vasse uti og hoppe. Ikke kiosk der,men isbåten kommer gjerne innom. Butikken er rett i nærheten og det er toalett på stranda.

Jeg er heldigvis uthvilt nå. Det er deilig. Får se an litt utover i uka om jeg holder helt fram til ferien. Det er bare 2 uker til da. Men jeg har en tendens til å sove dårlig også begynner bekkenet virkelig og merkes.

Det er ikke så hyggelig for resten av familien heller når jeg er helt totalt gåen når jeg kommer hjem fra jobb. Så vi får se......

Men jeg må si at den kvelden dere skal ha i kveld hørtes veldig fin ut da. Vi snakket om å gå på sommershow i år vi også,men det blir ikke noe av. Min kjære samboer har pådratt seg en brokk, så han får så fryktelig vondt når han ler.... Så vi får ta det neste år isteden.

Men dere får ha en kjempe flott kveld. Kos dere masse.

Heia Sverige !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringshaug het det visst... Uff da, brokk hørtes ikke godt ut,håper han kan få gjort noe med det fort da. Har begynt å sove dårlig jeg også, "klør" liksom i hele kroppen, klarer ikke finne en god stilling å ligge i. Vi får stri oss igjenom noen måneder til. Ha en fin kveld:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringshaug ja. Der pleier det å være stort bål og masse folk. Den er ikke bare bare den brokken nei. Han skal opereres i august/september.

Får håpe det hjelper. Det er ikke bare en dans på roser å gå gravid heller, selv om det er veldig koselig.

Ha en super kveld. Dagfinn er jo utrlolig morsom da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...