Gå til innhold

Hmm..synd dette er ekkelt jeg.. hva mener dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke så veldig godt forhold til svigers pga div. ting. Men for tiden er det spesielt en ting som plager meg..og som jeg syns er ekkelt. Når vi er sammen med de, så stiller svigerfar seg nesten hele tiden bak meg å ser på når jeg skal amme!!! Han gjør det veldig stille..sånn at jeg ikke legger merke til det først. Men så reagerer lillegutt med å se bak meg og slipper puppen (fordi han ikke liker at folk forstyrrer han når han får pupp :)). Da står plutselig han der å ser på!! Æsj..syns det er kjempe ekkelt jeg.. Han går når jeg ser på han..men fyamaj.. skjønner ikke hvorfor han skal gjøre det. For min del er jeg ikke særlig sjenert når det gjelder amming, men når folk begynner å stille seg bak meg å se på synd jeg de går over en grense (særlig når svigerfar gjør det). Jeg sitter faktisk med puppen fram.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gått inn på et rom for meg selv og lukket døra.

Skrevet

Ja tror nesten jeg skal gjøre det neste gang vi er med de.. kanskje han forstår hintet.

Skrevet

Syns det er dårlig gjort, både mot deg og baby. Er redd jeg kunne kommet til å sagt noe småklysete til slutt hvis han gjorde sånn hele tida, f.eks; "Er det det at du ikke syns ungen skal få spise i fred, eller er det bare at du vil glane på puppene mine?" (Kona hans bør selvfølgelig være i nærheten for å få full effekt...)

Men alvorlig talt, ekkelt ja.

Skrevet

Hehe.. ja så tøff skulle jeg vært..hehe. Men er desverre ikke det. Men kommer nok til å si ifra neste gang ja, vet bare ikke hvordan.

Skrevet

var plaget med at svigermor gjorde sånt. hang over skuldra mi å glodde eller nesten satt i fanget på meg når puppen var ute. takler ikke sånt så jeg sluttet med pupp

Skrevet

Så du sluttet med pupp for at svigermor kikket på de?? Smart!!!

Skrevet

Vet du, det der syntes jeg var kanonekkelt. øhøhhøhøh. Åh jeg får frysninger av innlegget ditt. Nei, du må gå inn på et eget rom. Eller si at du synes det er ubehagelig når han står der.

Skrevet

takler ikke at folk skal henge over meg hver gang puppen kommer fram. hun sluttet ikke selv om samboern min sa fra. har aldri hatt nok pupp til jenta å for meg er det like greit å gi flaske. hun savner ikke puppen og jeg slipper å ha svigermor på fanget

Skrevet

jeg gikk på ett rom for meg selv å satt emd døren lukket sambo sa til de at vi måtte være i fred ellers fikk ikke gullet spist.

Skrevet

er ikke så lett å skal si ifra om slik "oppførsel",så hvis du syns det er vanskelig, plasserer du enten en stol i en krok ett stykke unna fra der di andre sitter!og sørg for at det er inntil veggen så det ikke blir plass til svigers bak stolen!:) eller gå på et annet rom når du skal amme!er ikke alle som syns noe om at folk står og ser på når man ammer!hva ser han på liksom?at barnet spiser eller på puppen din?skjønner gått du ikke liker det!har ikke jeg heller gjort!:)

Skrevet

Du må si ifra! Selvom det sikkert ikke er så lett!

Dette var ekkelt, syns jeg!

Skrevet

Min svigermor gjør det samme. Sist jeg amma sammen med henne satt vi på mcdonalds, så jeg prøvde å sjule meg, syns ikke om å blotte meg for alle på mac. Hadde et teppe over jenta som sjulte litt, så hadde jeg på meg et sjal over skuldrene som jeg la over puppen. Da begynte svigermor å brette bort sjalet for å se. Hallo?! Hvor moro er det å se en baby spise pupp??

Skrevet

Jeg hadde også gått på et annet rom ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...