Ny bebis i magen! Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jeg tok en test på fredag og den kom som forventa ut negativ. Kjenner i dag at tanta er rett rundt hjørnet. Men klorer meg fast i et lite håp ennå siden jeg ikke har fått henne. Men må nok inrømme at denne pperioden er uten resultat ja. Spent å høre hvordan det gikk med deg!? Klem
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Hei du:) Glemte å kjøpe test i går og nå er selvfølgelig apoteket stengt:( Men TR har enda ikke meldt seg så jeg lever i håpet fremdeles:) Men blir nok negativ på meg også,har ikke så veldig mange symptom på graviditet... Trodde jeg hadde noen,men nå sitter jeg bare igjen med ømme bryster... hehe Får ta en test på mandag om tr ikke har kommet:) Dumt testen din ikke var positiv,men så lenge tr ikke har kommet så er det håp!!! Sier ifra om hva testen viser på mandag jeg vet du:) Ha en fin fin helg:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 da fikk jeg tatt en test og den viste POSITIVT:) Så da er det bare å ønske deg lykke til videre i prøvetiden:) Det klaffer nok for deg en dag nå snart skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå