Gå til innhold

Vekker dere babyen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis den har sovnet ved puppen, for å rape den?????

Eller lar dere de bare få sove da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har latt henne sove da.

Skrevet

jeg lar henne sove

så våkner hun om hun vil rape...ev så tar jeg henne opp på skulderen mens hun sover...

Skrevet

Lar henne rape ja... har gjort den blemma før,å synes synd på henne og latt henne sove.... Mange ganger har det blitt ramaskrik og vondt i magen...

Sovner da fort igjen etter rapen.

Skrevet

Jeg lar henne sove, vekker jeg henne sovner hun ikke igjen og det kan være håpløst å få henne til å sove i perioder så her brukes puppen av og til som sovemedisin.

Skrevet

Prøver å nfå henne til å rape, men det kommer sjelden noen rap. Men hun er en stoooorgulper, så jeg må netsen ta henne opp etter mat...

Skrevet

Jeg lot henne sove, men måtte etterhvert vekke henne for hun fikk fryktelig vondt i magen om hun ikke rapet.. :( men sovnet like fort heldigvis =)

Skrevet

Hvis man er skikkelig forsiktig, så er det vel ikke nødvendig å vekke babyen for at den skal rape? Jeg ville nok satset på å få opp rapen, ja.

Skrevet

Raper alltid etter pupp, men lillesnupp her legges alltdi våken og sovner av seg selv....så det er ikke noe problem.

Skrevet

jeg lar han få sove.våkner ikke for å rape som regel ikke :) sikkert forskjellig fra baby til baby:)

Skrevet

Hvor lenge er det egentlig nødvenig å "hjelpe" dem med rapen ved å legge dem på skuldra og sånn?

Jeg lar smått`n alltid rape etter måltid, for det blir veldig mye grining dersom han hopper over en rap, og han er nå 6 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...