Storebror og Lillebror Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er helt utrolig at dagen er kommet. Min lillesøster på 17 år har nå vært et helt år i USA og gått på high school. Hun dro da Herman var 3 mnd gammel og nå kommer hun endelig tilbake. Det blir rart å se hvordan Herman reagerer, han har begynt å reagere på fremmede nå- ikke i den form av at han gråter, men han fremstår som sjenert og ser ned. Vi har forsøkt å snakke om tante Ane og vist bilder, men det er jo gøyere å krøyse bildene enn det er å titte på dem:o) Skal bli godt å få tilbake en "tante" som kan være litt barnevakt innimellom. Til nå har vi bare hatt mamma og pappa. Sambo er fra Sandefjord så hans familie holder til der, og min bror studerer i Polen, så det har ikke vært det største utvalget mht barnepass. Mamma og de tar han selvfølgelig med glede om vi skal noe, men jeg liker ikke å måtte spørre de gang på gang. Hadde svigers også bodd her så kunne vi vekslet mellom å spørre gang på gang- da hadde jeg sluppet å følt meg som en pest og plage:o) Når Herman våkner skal vi på Maxi og handle inn til en tradisjonell norsk lunsj. Ane vet jo ikke hva brødmat er lengre, i USA har det gått i donuts og pannekaker. Hun gleder seg til å komme hjem til norsk mat nå, ja! Vel, vel, dere må ha en flott dag i dag også. Her er det overskyet og litt duskrein, men vi satser på at solen er tilbake i morgen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5455270-april-om-2-timer-kommer-min-lilles%C3%B8ster-hjem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. juni 2006 #2 Del Skrevet 24. juni 2006 Så kjekt! Ja, kan tenke meg dere gleder dere til å få henne tilbake!!! Et år er jo ganske lenge... Håper Herman tar i mot henne med åpne armer.. Kjenner også til problemet med få barnevakter... har svigers og en trillepike vi kan spørre.. Så det er ikke ofte vi får oss en barnefri kveld! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5455270-april-om-2-timer-kommer-min-lilles%C3%B8ster-hjem/#findComment-5456361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå