Gå til innhold

Har dere pakka bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36+3 i dag og har fortsatt ikke pakka bagen. Samboeren min maste på at jeg burde gjøre det i går, men jeg tenkte faktisk at jeg heller skal skrive ei liste, og putte oppi enkelte ting jeg ikke bruker til daglig. Noen ting er det litt vanskelig å la ligge i bagen hele tida, som "go-joggebuksa" og toalettsaker. Synes dere jeg er seint ute? Flere som ikke har gjort det rundt min uke? Har jo en samboer som i verste fall kan kjøre den halvtimen det tar hjem og hente det også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte kanskje jeg skulle titte litt på hva jeg skal ha med meg i dag. 16 dager til termin.

Skrevet

Må vel pakke i dag - 8 dager igjen...

Skrevet

har nesten pakka ferdi, 10 dager til termin..

Skrevet

nesten ferdigpakka, 18 dager igjen. Men har vel igjen å ta med flere bukser om noen passer meg etter fødsel...noe får jeg ikke hivi oppi føre jeg kjenner at noe skjer :)

Skrevet

Jeg har alt for lenge igjen til å begynne å pakke baggen... (73 dager!) men har litt lyst til å begynne å planlegge... Sambo er ute og reiser og jeg har lest uketekstene for uke 30 på alle nettsider flere ganger og ønsker at jeg kunne gjøre litt mer... Heldigvis begynner uke 31 i morgen så da kan jeg begynne å lese uketeksten for uke 31 ;-)

Skrevet

har pakka ned det som bebisen skal ha på seg når vi drar hjem+underklær, tannbørste og tannkrem.ellers så kan man vel ikke pakke så mye før man må dra.

Skrevet

Begynte så vidt å pakke den i dag... Har 10 dager til termin... På toppen la leg en lapp, hvor det står hva mer som skal oppi...

Skrevet

19 dager igjen til termin, så har ikke gjort det enda.. Som du sier, man bruker jo mye go-bukser å sånn til daglig, så det tar jeg når det virkelig nærmer seg:)

Skrevet

Nei, men jeg hadde tenkt å gjøre det nå i helga. Er i uke 34 nå og forrigemann kom i uke 36..

Skrevet

Helt utrolig, men ja jeg har faktisk begynt:-)

Har en uke til termin og har begynt såvidt å putte noen småting oppi. Det er jo ganske så imponerende synes jeg! De andre gangene har jeg pakka bagen idet jeg skulle dra (har født både før og etter termin før) og det gikk jo bra det også.

Jeg må si jeg overrasker meg selv denne gangen:-)

Skrevet

He he...har akkurat pakket den (unntatt toalettsaker) 5 dager igjen i dag. ;-)

Skrevet

Ikke ennå, men jeg har drøyt 50 dager igjen.

Sist pakket mannen bagen rett før vi dro på sykehuset. Han hadde pakkeliste- åff kårs!

Skal lage pakkeliste denne gangen også, så får vi se når bagen bli pakket. Bor 7 min gange fra føden, så hvis baggen ikke er pakket, kan mannen dra hjem å hente det jeg trenger etter fødselen.

Skrevet

Skal gjøre det i nærmeste framtid. Forrige gang glemte jeg hele greia, og lå på sykehuset i flere dager (ble satt igang etter vannavgang uten action) uten en eneste personlig eiendel! Godt å ha tannbørsten sjampo ol. med seg....

Skrevet

Pakkeliste høres lurt ut. Og å finne ut hvilken bag/koffert som passer best. Får putte litt oppi etterhvert. 4 uker igjen.

Skrevet

uff bare utsetter det, har 11 dager igjen så burde nok. Men samtidig er det bare et kvarters reisevei så ikke noe problem for mannen min å hente alt som trengs seinere. Føler og at jeg bruker alt som skal pakkes av toalettsaker og klær. Amme-bh`er er det eneste jeg kommer på som jeg ikke bruker nå : ) Reisetøy til babyen tror jeg far og storebror skal kjøpe når vi vet kjønnet.... : )

Skrevet

jeg har pakket så å si alt klart ...men så har jeg termin idag ....men kjenner ingenting .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...