Gå til innhold

Rufsetufsehesten

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere? sover hun hele natta i strekk nå? hvor lang tid tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Neida, hun sover ikke hele natta i strekk. Synes faktisk at hun våkner ganske ofte. Da får hun smokken og sovner ganske greit igjen. Sover fra halv åtte om kvelden til seks-sju om morgenen.

I natt våknet hun klokka fem og DA begynte hun å gråte. Ropte mamamama og ville ikke gi seg. Det endte med at jeg ga meg og hun fikk pupp og sov videre til halv åtte i dag.

Vet ikke helt om det var lurt men... hadde egentlig tenkt at hun skulle være uten pupp til klokka seks om morgenen, men i dag fikk hun altså en time tidligere. Alternativet hadde vel vært at hun hadde grått i en time og så fått pupp... vet ikke jeg.

Hvordan går det med dere?

Skrevet

joda.. hun har våknet 1-2 ganger om natta til nå, og fått smokken el flaske med vann. I natt sov hun i strekk fra 20.30 til 05.50.

Er så deilig å få sove ei hel natt.. får håpe det fortsetter,

vi var ute ganske lenge i går, og det ble mye frisk luft, og lite søvn på henne på dagtid, så det kan jo ha noe å gjøre med det og.

Håper bare:)

håper di lille snuppe også snart begynner å la foreldrene få mer søvn om natta;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...