lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 hvordan går det med dere? sover hun hele natta i strekk nå? hvor lang tid tok det?
flust Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Hei! Neida, hun sover ikke hele natta i strekk. Synes faktisk at hun våkner ganske ofte. Da får hun smokken og sovner ganske greit igjen. Sover fra halv åtte om kvelden til seks-sju om morgenen. I natt våknet hun klokka fem og DA begynte hun å gråte. Ropte mamamama og ville ikke gi seg. Det endte med at jeg ga meg og hun fikk pupp og sov videre til halv åtte i dag. Vet ikke helt om det var lurt men... hadde egentlig tenkt at hun skulle være uten pupp til klokka seks om morgenen, men i dag fikk hun altså en time tidligere. Alternativet hadde vel vært at hun hadde grått i en time og så fått pupp... vet ikke jeg. Hvordan går det med dere?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 joda.. hun har våknet 1-2 ganger om natta til nå, og fått smokken el flaske med vann. I natt sov hun i strekk fra 20.30 til 05.50. Er så deilig å få sove ei hel natt.. får håpe det fortsetter, vi var ute ganske lenge i går, og det ble mye frisk luft, og lite søvn på henne på dagtid, så det kan jo ha noe å gjøre med det og. Håper bare:) håper di lille snuppe også snart begynner å la foreldrene få mer søvn om natta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå