Havi Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Fikk vite at man ikke skal bruke deo m aluminium, og da var det bare en do å bruke på apoteket, Sebamed sin. Men den funker dårlag og jeg syns jg ofte lukter svette og det er kjipt... Noen råd og erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 24. juni 2006 #2 Del Skrevet 24. juni 2006 sier du det? har jeg aldri hørt før... jeg har brukt cosmica sin jeg både i forrrige svangerskap og dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juni 2006 #3 Del Skrevet 24. juni 2006 dette va nytt?? jeg bruker dove?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Har aldri jeg hørt om heller.... Bruker den som lukter godt jeg... Så får vi nok overleve med den alumniniumen som er i den...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juni 2006 #5 Del Skrevet 24. juni 2006 Tipper man får i seg nok forurensing og metaller og slikt uansett, så litt fra eller til får gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krabbe Skrevet 25. juni 2006 #6 Del Skrevet 25. juni 2006 aluminiumklorid er det innholdsstoffet i antiperspiranten som gjør at svetteutskillelsen reduseres. hvis deodoranten ikke inneholder dette vil den kun dempe vond lukt, men ikke hindre svette -og svetter du mye, vil den ikke klare å hindre lukt heller... dette med at aluminiumklorid er kreftfarlig eller farlig på annet sett er et rykte som svirrer i kjedebrevs form på internett innimellom, og tilbakevises av helsemyndighetene like ofte. det er ikke hold i det, og ikke farlig å bruke deodorant med aluminiumklorid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå