♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Er så mange sånne her inne,så da må jeg prøve og:) Vært moro å hatt noen å skravle med som er like langt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 24. juni 2006 #2 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei!!! Jeg har termin 30 januar!! Så da er vi ganske like langt ja. Artig! Har du vært på kontroll hos legen? Jeg skal på onsdag. Håper de hører noe, men er forbredt på at de ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Missii..... Artig:) Jeg skal på kontroll til torsdag:) Gleder meg ikke noe spesiellt egentlig.....Gleder meg mer til UL:) Hvordan er formen din da? Jeg er småkvalm hele tiden...Tisser oftere og ofrere, fått helt avsky på kjøttpålegg/mat, trøtt, trøtt og trøtt.... Kastet opp kun en gang, men ikke av meg selv for si det sånn, hehe.... Men jeg var så kvalm at jeg orket ikke vente på at det kom av seg selv, så jeg fikk det opp med vilje.) Men ikke hatt noe mer problemer med det.... Hvor skal du føde? VÆR SÅ SNILL Å SI AAAAAAAHUUUUUUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) Det hadde vært moro:) Har du msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Hei!! Jeg skal føde i Bergen..dessverre.. Kjekt om kan snakkes på MSN da. Min e-mail addresse er [email protected] Hva står 13pp for?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juni 2006 Har lagt deg til MSN.... 13 pp betyr 13 prøveperioder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentebaby i hus Skrevet 25. juni 2006 #6 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Ser deg kanskje da. Har term 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Athea:) Hvem ser du kansje? Meg eller Missii? Og hvor føder du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå