Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet da min aller beste, og da mener jeg beste venn skulle møte sorgens dag.Vi har vært som erteris sideen vi var tolv år.Hun har ventet spennt på å bli kjennt med sin lille datter inni magen.I dag 23 juni hadde hun termin etter ikm.Barnet sparket livlig når hun våknet.jeg møtte henne i byen i elleve tiden.Hun skulle på vanlig jordmor sjekk. kl halv to,Etter en stunds leting kunne jordmor ikke Finne hjertelyd til barnet.Hun ble senndt direkte til sykehus.Der de måte fastslå at barned var dødt:(Det er helt forjævli.jeg er helt slått ut .Det er 2 gang, at jeg opplever at noen som står meg nær mister et barn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5454688-det-er-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( :( :(

Vet ikke helt hva man sier i en sånn situasjon jeg.. Er så sjeleglad for at mine to beste venninners graviditeter har gått "smertefritt".Vet ikke om jeg hadde taklet noe annet.. Man blir så hjelpeløs på sidelinjen, der man står og ser på at en av sine aller nærmeste faller, men man er som frosset-uten mulighet for å kunne ta imot..

Det eneste man kan gjøre er å være der som støtte på veien opp igjen..

Huff... det er så grusomt! Men godt at hun har en venninne som deg - som virkelig bryr seg! Vet du vil være en enorm støtte for henne, og det er faktisk en av verdens tøffeste "jobber" å være en venn. Ønsker dere begge alt godt, håper det snart kommer noe positivt inn i livene deres.

Klemmer

Dette var forferdelig trist!

Opplevde dette selv da min kjære lillesøster mistet sin jente dagen før termin for snart to år siden.

Bare vær der og støtt henne, dersom hun trenger noen å snakke med. Familien vil antageligvis være viktigst nå, men venner får man heller aldri nok av. Bare vis at du bryr deg.

Venner av min søster og samboer tok ikke kontakt på en god stund, jeg vet de fant det veldig leit og sårende...

Livet er ikke rettferdig i det hele tatt når slikt skjer, og du begynner å stille spørsmål omkring ting i livet vet jeg...

Men det er ikke noe man kan gjøre for at ting skal bli godt akkurat nå, man må bare sørge..

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...