Gå til innhold

Pappa som gleder seg

kristin2

Anbefalte innlegg

I dag når jeg kom hjem fra jobb stod min kjære klar med middag og ventet på meg. Jeg var ganske trøtt og sliten etter en tøff uke på jobb så jeg var nok ikke akkurat verdens mest lystige når jeg kom inn døra. Men så sier han at han har en liten gave på lur og kommer inn med en pakke.

Skjønte ikke hva det kunne være. Så når jeg åpnet den så finner jeg verdens skjønneste lille gule og hvite baby body med tilhørende joggedress, også i gult med broderi av en kanin på. Den var bitteliten, str 1 mnd og noe av det nydeligste jeg har sett.

En kjempeflott overraskelse. Vi er jo ikke mer en 8 uker på vei så klær har jeg ikke våget å kjøpe enda. Men der hadde altså den vordende far vært ute på handletur. Fargen gul hadde han valgt fordi han mente den går til både gutt og jente, ikke det at vi er så opptatt av farger, men vi vet jo ikke noe kjønn enda og han mente gult ville være en vinner uansett.

Syns det var så søtt og koselig gjort jeg så jeg måtte bare dele denne historien med dere alle sammen :)

Fortsetter under...

hehe,herlig lysglimt av en historie. Gliser masse jeg nå :)))

Har selv en veeeeldig verpesyk samboer, vi er begge vorende foreldre for første gang... Men hver gang nå så nevner han hvor enormt han gleder seg til å bli kjent med piken i magen min... Det varmer meg like mye hver gang . Kos dere begge to framover. masse! :)))

Gjest Riga19

Åh, så koselig!!!

Skal selv på en liten babyklærshopping med kjæresten min til uka. Har bare vært i butikker med mamma, for hun er helt shoppegal nå...første barnebarn, så hun har faktisk shoppa mer enn meg! Men da jeg viste de bittesmå t-skjortene/genserene jeg hadde kjøpt i størrelse 56 til kjæresten min, så sa han faktisk oi, og fikk sånn ansiktsuttrykk som var bare helt ubeskrivelig koselig, for han syntes det var så fint!:)

Gleder meg så til at babyen vår skal komme, og få brukt de søte, små klærne...fremdeles 4 måneder igjen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...