Mo9ca22 Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har mensmurringer, vondt i korsrygg og regelmessige kynnere m 10 min mellom... + at jeg har "melkespreng" og lekker litt fra brystene... hmmm. Kanskje det skjer noe mer iløpet av natten?? Hva tror folket??
Ajam Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Har ingen erfaring. Ønsker deg ihvertfall lykketil..
Alvefjeset Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Hei! Sitter her selv med kynnere, har våknet av ganske mange av de nå, men vet ikke hvor lang tid jeg har i mellom. Dette kan bli en spennende natt for oss! Jeg har trua på deg! Når har du termin? Jeg har 13 dager igjen, men skal ha ks om litt under en uke!!
Mo9ca22 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2006 Heisann... Er bare i uke 34+4. Var nettopp en tur på føden, ringte da d var 5 min mlm riene. Der fikk jeg ctg, og noe er ihvertfall på gang, ganske sterk rieaktivitet!!! Åpningen var bare 1 cm da, så d kan ta laaaaaaang tid enda... Men mye tyder på at jeg ikke går til termin ihvertfall...
baby boom Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 har også gått slik siden uke 35, nå har eg 3 dager til termin men ingenting har skjedd enda. fekk beskjed om at eg sikkert kom til å få innen 3 veker men den gang ei. så ikkje håp for masse. trur eg kommer til å gå over tida eg;o( buhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå