Gå til innhold

treff for prøvere ..i oslo akershus...og ja vi må kunne ha med bana vi går hjemme med om vi ikke har barnevakt

Anbefalte innlegg

synes jo jeg...går selv hjemme med en gutt på to...foreslår torsdag eller fredag jeg i uke27 ...fredag på dagen da jeg må hente noen på kvelden ...... hva sier dere å er oslo best..... blir jo kjempe goy og møtes og lære hverandre å kjenne..... følge hverandre videre...

Fortsetter under...

Hmm.. vet ikke med dere andre,men jeg er i jobb og da passer det ikke så godt på dagtid..

Men skal man ha med barn så må det jo nesten bli på dagen.

For min del hadde det vært godt å møtes på kvelden på en kafè eller noe og bare kose seg,slappe av og prate "voksenprat" :)

Tror det er det mange trenger også i denne tiden.

Men det er jo ingenting i veien for at man evt deler seg i to. De som har barn og går hjemme på dagen kan jo møtes på dagtid med barn, og de som prøver og ikke har noen fra før kan evt. møtes på kvelden :)

Det var jo noen som ga uttrykk for at de ikke orket å være så involvert med babyer eller store mager for tiden, og det synes jeg er en veldig "fair" sak. Og hvordan vil det bli for disse å holde en samtale med en annen prøver som hele tiden må avbryte samtalen for å ta seg av barnet sitt.. enten en to-åring eller en på ti mnd?.. tror det kan bli litt for "nært innpå". Bare å høre barnet rope på mamma kan sikkert være nok for noen, når man så gjerne vil høre det selv..

Håper vi kommer fram til en løsning som er god for alle! :)

klem

Som marianne sa her et sted, er det også prøvere med barn, som er like desperate som vi som ikke har barn fra før.

Men jeg takler rett og slett ikke å gå på et treff der det er store mager eller smånurk.... Det er så sårt om dagen. Jeg har rett og slett vondt i sjelen av å se de som har klart å få et nydelig barn.

Vi har forsøkt 10pp, og nå blir det 11pp, men jeg har lengtet sårt etter et barn i 4 år..... Jeg har ikke noe imot at prøvere med barn skal bli med, ikke i det hele tatt. Men om det er smånurk med, da vil jeg få problemer med å holde tårene tilbake.

jeg er med på et "voksen" treff!

skjønner at det er et like stort ønske for de som

har barn fra før å få et til,men hvis barna skal være

med så er det gjerne litt kjipt for de som ikke har

klar det enda.jeg tenker hvertfall sån.

ikke for å være vanskelig assa.

tror det kan bli veldig koselig!

hva med mandag 3?hvis det er kveld det er snakk om?!

Annonse

Jeg skjønner det på en måte, men blir også litt såret!

Da blir det nesten som at jeg ikke har lyst til å komme, føler meg uvelkommen. Det er sikkert ikke din mening i det hele tatt :o)

hvorfor skal du bli såret for det?

det var et forslag om at vi kunne dele oss lenger oppe her.

å ta ett treff med og ett treff uten barn.

det er kanskje en god idè?!

er jo ikke sånn at vi ikke vil snakke med de som

har barn fra før,men jeg tror det blir noe litt annet hvis

barna er med.

Jeg blir gjerne med! For meg passer det best på kvelden/ettermiddagen og i uke 27 er det kun torsdag som passer.

Både Lillestrøm og Oslo er fint for meg. Håper mange melder seg på.

Annonse

ja,det hadde kankjse ikke vært så dumt.

samme for meg også om det blir lillestrøm

eller oslo.

hva med kl 18 eller 19?

folk må jo rekke å komme seg hjem fra jobb og sånn.

hva foreslår du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...