Gå til innhold

SKRAVLETRÅD FOR IKM UKE 26 JENTENE!

Anbefalte innlegg

men jeg har testet i dag tidlig. Med 3dagers test. Og den var selvsagt negativ. Tyyypisk.

Men jeg har ikke fått mensen enda.

Det er egentlig bare å lure seg selv med å tro og håpe at jeg er gravid. For en 3dagers test er jo en grunn for at man kan teste seg 3 dager før. I mitt tilfelle 1 dag før......

Fortsetter under...

Ikke mist motet ennå! Det har ikke jeg tenkt til hvertfall. Klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste til lørdag, som jeg hadde tenkt til, og den var negativ. Men så lenge jeg ikke får mensen, tviholder jeg på håpet :)

Hcg- nivået er forskjellig fra jente til jente og CB digital slo faktisk bare ut på 55% av de gravide 3 dager før ikm.

Hei jenter.

Svaak positiv for meg i dag.

Tør ikke helt å juble høyt men det er jo en svak strek der. Tar nok noen flere tester fremover for å se om det blir sterkere strek.

Synd med deg M@ri@nne, men krysser fortsatt fingre for deg.

Flere sm tester i dag?

Heisann!

Gratulerer så mye 2 tette?. En strek er en strek, selv om det sikkert er vanskeligere å tro på det når du er oppi det selv. Det var virkelig kjekt!!! Masse lykke til videre! :-)

Jeg har også testet i dag. Og den ble selvfølgelig negativ den og... Drømte i natt at jeg gikk og testet meg og at den ble positiv og når jeg våknet så trodde jeg at jeg hadde gjort det... Så det var litt kjipt :-)

Men jeg har ikke gitt opp håpet, selv om det er litt svekket nå. Den rekorden ble det vel ikke noe av nå. Men vi har ikke hått tr ennå, jenter! Så jeg krysser fingre for oss alle. Er faktisk like spent på dere som meg selv :-)

Nå reiser jeg bort i 14 dager til en plass uten internett- tilgang.... Dette kommer til å slite på psyken min! Kjenner jeg begynner å får abstinenser allerede :-) Huff og huff hvor avhenging en blir av disse sidene... Så jeg får bla tilbake når jeg kommer hjem igjen for å se hvordan det har gått med dere! Ønsker dere lykke til med testing. Har kjøpt en håndfull med grav-tester med meg, så jeg gambler på at tanta uteblir og at en test til slutt blir positiv :-) Masse lykke til, alle sammen!!

Annonse

heisann..

Jeg testa meg på torsdag og det bleto klare streker. ble ehelt shaky. Har ikke hatt så mye kos denne mnd ettersom sambo er hjemme kun i helger; så dette var helt fantastikt.

Samboer kommer hjem i kveld så nå har jeg vært å handla inn god mat til oss og alkoholfri champagne:O) Skal gjemme den pos. testen under servietten på tallerken, gleder meg helt sinnsykt....

Lykke til alle prøvere der ute håper det klaffer for dere alle:)

Så får vi håpe den lille vil være hos meg i 8 mnd til

sender babystøv til alle........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...