Gry2 Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hei! Jeg har en datter som skal begynne hos dagmamma til høsten og lurer på noe i forbindelse med det. - Hva er vanlig pris for å ha et barn hos dagmamma? Min datter skal være hos dagmamma 2 fulle dager i uken. - Er det vanlig at foreldrene sender med mat som barnet skal ha gjennom dagen, eller er mat og drikke inkludert i prisen som man betaler til dagmammaen? Takk for svar:)
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Jeg betalte for de timene hun var der. Dagmammaen skulle ha 30 kr timen Ellers så måtte mat medbringes og bleier
Småbarnsmor og mormor Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Hei. Jeg er dagmamma. Jeg tar 4000,- for full plass, 200 kr dag eller 30 kr timen. Hos meg har dagbarna kun med rene klær og bleier. MAt , drikke og frukt får de her. Dette er forskjellig fra dagmamma til dagmamma.Men jeg synes det er bedre å holde maten selv.Da koser vi oss sammen ved bordet når vi spiser. I ditt tilfelle ville jeg foreslått dagbetaling. Blir det beste for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå