Gå til innhold

Noen andre "tvangs-spisere" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gubben er borte og jeg er alene hjemme planlegger jeg alltid hva jeg skal kose meg med etter middag, enten det er is, smågodt, grønnsaker og dip, druer, etc. Og noen ganger er det sånn at jeg ikke klarer å slutte å spise, må liksom ha noe å putte i munnen når jeg sitter i sofaen... selv om jeg egentlig er mett.

Spiser sunt og er relativt normalvektig, og spyr aldri, så jeg tror ikke det er sykelig, men det er vel bare en ekstrem form for å være sugen på noe.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er trøste spiser. Jeg spiser når ting går meg imot. Jobber hardt med dette om dagen, da jeg er større nå enn da jeg var høygravid.

Noen dager er værre enn andre. Værste er når gubben ikke er her.

Har søthunger nesten hele døgnet, ekstra ille pga amminga.

Gleder meg litt til jaeg er ferdig med å amme, for da kan jeg ta meg en skikkelig slankekur:)

Skrevet

Godt vi er fler. Det er vel trøstespiser jeg er også, men spiser også selv om jeg ikke er lei meg for noe, egentlig...

Jeg har imidlertidig gått ned 15 kg selv om jeg har ammet, ved å spise sunt og gå turer. Men det er altså disse sinnsyke fråtsekveldene når gubben er borte, som i kveld.

HI

Skrevet

Så flink du har vært :)

Har først nå begynt å innse alvoret med spisingen min.

Så får håpe jeg blir bedre snart:)

Skal melle oss inn i vektklubben til VG så snart pengen kommer inn:)

Skrevet

Det er der jeg har vært medlem! Det er veldig bra. Også har de forum a la DIB! Jeg har igjen 5 kg ifølge målet mitt, men de siste kiloene er jo de vanskeligste.

Uansett, masse lykke til!

HI

Skrevet

Takk og takk:)

Masse lykke til videre du også:)

Skrevet

Er nok slik jeg også. Men jeg har klart å ha tilsammen 2 godtefri periode på 1 mnd, og det funker kjempebra! Men da har jeg "konkurert" med noen andre om det. siste gang fikk jeg med onkel til sambo. Han gikk ned 10 kg på den måneden! gjett om han var stolt da! Skal prøve å ha en ny periode fra imorgen av til 1 august.

Skrevet

jeg momser også maassssse når gubben er borte på ettermiddagene og kveldene. la på meg 20 kg under graviditeten, og ble borte etter 4 mnd, ved hjelp av sunt kosthold, trening og turer... lurer på hvordan jeg hadde sett ut hvis jeg ikke hadde trent!!! disse godtturene mine er ikke lurt, men klarer ikke la vær, siden kl 1500 har jeg spist , 2 solskinnsboller, 1 pose med småbiter sportlunsj, 1 bocca, 3 kick, 2 fox ,2 nox, og en pose med sørlands chips. nå er jeg kvalm................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...