Gå til innhold

En kjempe spennende tid det her!:) Tips, råd?

Anbefalte innlegg

Hadde aldri trodd det skulle være så spennende å prøve å få barn. Er bare i 2 pp, men drømmer og håper som bare det. Ingen som har noen gode tips på hvordan det skal klaffe fortere? Hvis det fins noen slike..

Sluttet på pilla etter å ha gått fast på den i 8 år, er dette en stor ulempe?

Må samtidig få si at det virker som det er utrolig mange "allrighte" jenter og damer her, selv er jeg helt ny her.

Fortsetter under...

Velkommen hit, da .-)

Ja, spenning er det nok av her!

Etter så lang tid på pillen, kan det nok ta litt tid før kroppen fungerer normalt igjen - men har også erfart at hos noen sitter spira bang rett etter pilleslutt.

Det jeg syns var vanskelig, er at jeg syns jeg kjenner kroppen min så dårlig...

Den har jo vært langvarig påvirket, og bærer litt preg av det nå.....

Duf år lykke til med prøvinga fremover Håpefull :-)

De sier jo at noen blir ekstra fruktbare rett etter p-pillebruk :o)

Så det er bare til å prøve! Håper det sitter en spire for deg snart!

Jeg brukte p-pille i kanskje 4 år, og spira satt på første forsøk. Datteren min er nå 10 mnd :o) Nå er vi prøvere på spire nummer 2.

ikke slutt å ha sex selv om du tror det er for sent og EL er forbi. tror mange brenner av noen ekstra PP ved å kun fokusere på dagene rundt EL. dette er spesielt viktig nå i "begynnelsen" når du ikke vet hvordan syklusene dine blir.

Annonse

Det sies at du bør ta dette i minimum tre mnd før du blir gravid. dette fordi det er viktig at kroppens lagre er fulle i begynnelesen av graviditeten. nok folat kan forebygge ryggmargsbrokk.

Sørg for at du tar folat eller en multivitamin som inneholder folat. Det anbefales 400 mcg om dagn. husk at du får i deg en del folat naturlig gjennom mat sominneholder B-vitaminer!

Men du burde ikke ta folat rett før du legger deg for da blir du kjempe sulten midt på natta.Mannen din burde også spise mango det styrker sædcellene og drikk grapefrukt juice det øker slimet ditt der nede.Jippi!Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...