Gå til innhold

November: Var på UL i dag :o)

Anbefalte innlegg

Heisan!

I dag var vi på UL, og fikk se en tilsynelatende perfekt baby. Den lå med ryggen fram mot magen min, og var ikke så villig til å posere, men noen nydelige bilder fikk vi likevel. Kjønnet er fortsatt ukjent, for JM spurte oss aldri, og selv torde jeg ikke spørre:) Det er jo ikke så viktig, da. Det er greit å få en overraskelse etter fødselen også...

Var noe nervøs før UL og da jeg la meg på benken. Hadde kjent liv i går kveld, men var likevel nervøs for at det skulle være noe galt. Minstemann sov tilsynelatende da "filmingen" startet. Der var ingen bevegelse, og jeg holdt pusten, helt til jeg så det lille hjertet slå! Det er ikke mulig å beskrive hvor lykkelig og lettet jeg følte meg da...

Termin ble flyttet en uke tilbake, fra 23. til 30. november, men dette stemmer mye bedre i forhold til mine egne beregninger, så nå er det bare å sette seg ned og skrive søknad om permisjon på jobb...

Ha en fin st.hansaften alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5452943-november-var-p%C3%A5-ul-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whoi, jeg var også på UL i dag! Spennende ja, jeg har ikke kjent liv hittill, så jeg var utrolig lettet jeg og når vi fikk se at alt sto bra til der inne :) Det er magisk med ultralyd, og mannen er like henført som meg, artig!

Ha en fin st.hans du og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...