Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 pergo ? leste ett innlegg her,om ei som skulle begynne med 100mg hver dag ! skal "alle"det ? går på provera nå.. 10mg hver dag.. hvor lenge må jeg ta dette ? er det veldig viktig å ta de så så mange dager `? selv om jeg bare tar 10mg provera hver dag,så har vell ikke det noe å si hvor mye pergo jeg får(jeg mener:om det er 50mg eller 100mg hver dag) e
Elise29 Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Heisann. Første gangen jeg tok Provera tok jeg 2 tbl i 9 dager. Da fikk jeg en blødning et par dager etterpå, som varte i ca 4 dager. Nå før jeg begynte på Pergo, tok jeg en ny runde med Provera for å få blødning igjen. Denne gangen begynte jeg å blø 4. dagen på Provera. Da tok jeg ikke mer. Startet med Pergo i dag, som er 5. blødningsdag. Jeg skal begynne rett på 100 mg, som visstnok er dobbel kur. Tror det varierer mye fra lege til lege om hvilken dose du får.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 tok du 2 "kurer" med provera rett etter hverandre ?
Elise29 Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Nei jeg tok første Provera-kuren i begynnelsen av mars da jeg fikk påvist pcos. Begynte med Metformin samtidig og da fikk jeg mensen helt av seg selv to ganger etterpå (regelmessig). Nå når jeg skulle begynne på Pergo kom den derimot ikke av seg selv, så da måtte jeg ta Provera igjen for å få blødning, så jeg kunne starte med Pergo. Sjekket selvfølgelig at jeg ikke allerede var gravid før jeg begynte med Provera igjen nå siste gangen... Ble kanskje litt rotete, men håper du forstod :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå