msbu Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hallo, alle sammen. I dag var det min tur å være på UL. Gjett om jeg var spent! Da bildet av babyen kom fram på skjermen, holdt jeg pusten i spenning til jeg hadde sett hjertet slå. Jeg var redd det skulle være noe galt (huff så hysterisk man kan være). Men inni min mage skjuler det seg en tilsynelatende perfekt unge, som slett ikke hadde tenkt å posere for JM og spente foreldre. Den hadde lagt seg med ryggen fram mot magen, og det var ikke så lett å få studert saker og ting. Men vi fikk likevel noen fine bilder av nurket. Nå gleder jeg meg til resten av dette herlige svangerskapet og til å få se den lille på ordentlig mot slutten av året. Terminen min ble flyttet 1 uke tilbake, dvs fra 23. til 30. november. Ikke noe sjokk, da terminen etter mine egne beregninger er 28. november... Så nå er jeg atter en gang i uke 18... Jeg ble ikke spurt om vi ville vite kjønnet, og selv torde jeg ikke å spørre, så jeg lever fortsatt i uvisshet om det er en prins eller prinsesse der inne. Det er jo ikke så viktig, da. Det som betyr noe, er at alt ser bra ut. Lykkelige meg!!
Nicita73 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Er det ikke fantastisk. Synd h*n lå med ryggen til da, men så lenge alt så bra ut er dere vel fornøyde. Jeg må se det lille nurket en gang til jeg, så jeg har bestilt 3D ultralyd 3 juli, da er jeg i uke 26, gleder meg. Kos deg videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå