Gå til innhold

Enda ett barn!!!!

pysa81

Anbefalte innlegg

hei er ny på denne siden...fikk vite på mandag at jeg er gravid...det er litt vanskelig å forstå at det skulle skje så fort...vi bestemte oss for at vi ville ha ett barn til for 3 uker siden og vips så var jeg gravid...så jeg er nå ca 5 uker og 2 dager...vet ikke helt om jeg er klar men,når passer det egentlig å få et barn (visst man skel tenke sånn). har begynt å glede meg til babyen kommer allerede men,kvir meg til bekkenløsningen kommer. hadde det med de 2 andre. de er snart 5 og snart 2.eldste en gutt og yngste en jente.

Er det flere med termin 21 februar???????

hilsen scarlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Scarlet

Vi har termin 21. februar!!! Det blir det første barnet vårt og vi bobler nesten over av glede.

Håper for din del at alle gode ting er tre og at du slipper bekkenløsningen denne gangen (et er lov å håpe...)

Lykke til uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa mye!:) Det gikk fort maa jeg si, hehe... Saa koselig at barna blir saa tette, det kommer de til aa sette pris paa naar de blir elder. Jeg har selv soesken som jeg ikke engang har bodd ilag med, da de er 17 og 18 aar elder enn meg. Jeg har ogsaa termin 21. februar! Gleder meg veldig, men tiden gaar saa seint... Men jeg sier nok ikke det naar plutselig den lille er kommet til verden.

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...