Gå til innhold

Kjøpte den første dressen til småen idag!


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på h&m og kjøpte en kjempefin liten dress til småen i str 56, og en pysj i str 50. Synes det er litt tidlig å shoppe, men måtte bare (er 9+6).

Det er så mye fint! Litt begrenset når man må finne noe "kjønnsnøytralt", men det jeg kjøpte idag var kjempenydelig.

 

Flere som har shoppet til babyen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi det var tidlig! men koselig da:) Jeg begynner ikke før jeg er en del mnd på vei, er ikke vits i egentlig.

Men klør i fingrene etter å få komme i gang, for det er jo innmari morsomt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo veldig tidlig, men jeg kunne ikke dy meg. Dessuten er det jo greit å spre innkjøpene litt utover, så man har litt å finne på i ventetiden:-)

Ingen av dere andre som har kjøpt noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det tidlig? Barnet er jo i magen og det skal jo ut en gang?!

Tenker dere på om det skulle gå galt? Men da har man iallefall klær til neste gang man prøver:)

jeg selv har kjøpt litt tåteflasker, smokker og div.....Joggedress i strl 50, body, sokker og litt annet...

Er masse som må handles inn, og det er greit å handle inn litt etter litt...så slipper man å kjøpe alt på en gang....Det kan fort bli litt sjokk for lommeboka, hehe.....

Syns man bare skal shoppe så mye man vil til den lille jeg...Om man er 3 uker eller 8 mndr.....

Det er en del av kosen.......:)

lykke til til alle shoppomane for tiden:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg!

Det var om det skulle gå galt jeg tenkte på når jeg sa det var litt tidlig. Men klærne kan gis bort, kjenner andre gravide, og tar heller ikke av lappene, så i verste fall kan det vel byttes.

Sant som du sier at det er greit å spre utgiftene utover litt, det blir jo en del ting som må kjøpes!

Det vanskeligste er å finne "kjønnsnøytrale" ting, synes de fleste plagg har assosiasjoner til gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Ja, det er litt vanskelig å finne nøytrale klær...Men i dag så kan jo jenter gå med gutteklær syns jeg:) Men det er værre motsatt, hehe...

Men du skal ikke gi bort klærne om det SKULLE gå galt, noe vi håper ikke skjer,......For dere vil nok garantert prøve igjen, og da har dere allerede spart opp litt til den lille:)

Kos deg i vei:) Dette er bare stas og kos:)

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sant. For vår del blir det nok noen år til vi ville prøvd igjen, fordi vi prøver å få det til å passe med studie/jobb situasjon på best mulig måte. Derfor krysser jeg virkelig fingre for at det skal gå bra denne gangen som vi allerede er på vei, så klærne kan tas i bruk om et drøyt halvår! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi så klart på det, snart en liten? :)

 

Lykke til med svangerskapet, studie og jobb........!!!

 

Nå skal jeg legge meg og sove en time.....trøtt...gjesp....

 

Ha fortsatt en god kveld...

 

klem....jente 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare måtte. :o) Hehe er jo bare 7+2 idag, men har gleda meg såååååååå lenge til å kjøpe det første plagget. Så idag kjøpte jeg 2 par lyse,lyse,lyse brune sokker. (bittebitte små) og en hvit body med bamse på og en gul body med hvite striper på. :o) hehe veldig tildig ute, men bare MÅTTE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...