Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa til mannen min i ettermiddag at nå bestilte eg fødsel i natt eller i løpet av neste døgn...Skulle bare spise masse taco til middag og dra en tur på senteret og kjøpe inn gardiner og sengeteppet til det nye rommet vårt, så var eg klar for fødsel. Han laga lydig taco, og kjørte meg til senteret:) Han tok ungene med seg i dyrebutikken mens eg gikk innom Kid. Nå etter å ha bada og lagt ungene, og ellers rydda rundt om i huset, gikk eg på do. Og jaggu hadde det kommet en del slim (sorry detaljene) i truseinnlegget. Seigt, ikke som vanlig utflod. Tror det hadde litt lys rosafarge i seg også. Håpe-håpe. Magen brummer mye i kveld.....så eg håper no at noe vil skje iløpet av neste døgn:)

Sist gikk hele slimproppen hele FEM dager før riene startet, og denne gangen har jo bare litt gått....MEN eg har mye kynnere denne gangen som kjennes godt nedover i låra, så det er jo lov å håpe:)

Noen med lignende erfaringer?

Noen som har oppdaga "litt" av slimproppen, og kjent rier en stund etter? Eller tar det alltid flere døgn og kanskje uker før fødsel skjer? Har ul-termin på mandag (3 dager). Legetermin i mårra. Er veldig gira og spent nå.....Gleder meg så innmari til å få holdt nurket i armene mine:)

Jaja, får vel bare tålme meg, ikke annet å gjøre:)

Lykke til alle juniventende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Svært lite action (hihi, liker dette ordet) her i kveld? Bare meg som ikke har et liv:)

Skrevet

neida, du er ikke den eneste som ikke har noe liv....hehe

går å venter og venter på at noe skal skje, har termin idag:-)

Skrevet

høres ut som noe er i gang... lykke til da!

Skrevet

Ja, hva skjer? Er du der fortsatt kepa?

Skrevet

Ja, hva skjer? Holder på å bli GAL. Disse riene fortsetter og fortsetter, men tar aldri helt av......Kommer med 10 mellomrom. Gjort det i hele dag. Har nok blitt litt vondere...men ingenting mer skjer.....Er så sinnsykt frusrert...

Skrevet

Hold ut, har du rier så skjer det nok noe i natt.

Her skjer det ingenting, jeg har riktignok hatt en del slimete utflod, men ellers ingen forvarsler av noe slag. Ikke sist heller, så jeg venter bare på at vannet skal gå på natten. Har 4 dager til termin...

Tenker på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...