Gå til innhold

Hvor ofte får du blomster av din kjære utenom bursdageer og sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I begynnelsen fikk jeg blomster minst en gang i måneden ( så jobbet han på blomsterbutikk også :o) ) Nå går det flere år mellom hver gang jeg får blomster utenom spesielle anledninger. fikk gule tulipaner til påske da :o)

Annonse

fikk blomster på sjukehuset da lillemor ble født...men det blir vell 1 og siste gang...

er ikke vant med å få gaver å slikt...

ikke bursdagsgave engang:( lei meg, sint, såra enda...ett år siden jeg hadde bursdag snart...kunne jo gjort litt for å bøte på såret....men nei da...

Til bursdager og sånn får jeg aldri blomster. På de 7 årene vi har vært sammen (gift i 5,5 av de) har jeg vel kunn fått blomster 3 ganger og det har vært når jeg har vært syk eller veldig sliten

Har kun fått det en gang utenom bursdag/ fødsel og det var når han var ute og reiste jorden rundt i 6 mnd, han hadde bestilt blomster som ble levert på døren :o) Jeg ble veldig glad da.

Annonse

Bør ein få blomster til bursdagen sin altså?? *hehe*

Det hender seg vel at eg får nokre tulipaner på bursdagen min, får iallfall alltid tulipaner til morsdagen. Men ellers trur eg at eg kan telle på ei hand dei gongane eg har fått blomster på dei 7 åra vi har vore sammen.. inkl. då eg fekk til eldstejentas fødsel ;)

Så det er sjelden vare her i gården, men, men.. er jo ikkje alle som er like "romantiske" sjølv om kanskje vi damene helst kunne ønskt det ;)

Får dere blomster på bursdager???

:) Har fått blomster av gubben en gang. Det var valentines dagen første året. Sa at jeg ikke ville ha blomster på en så kommers dag, gi meg heller på en vanlig dag bare for at du vil. Etter det har jeg ikke fått noen i det hele tatt.

Jeg har flere ganger opplevd å våkne til en rose på nattbordet, et kjærlighetsdikt på speilet på badet og til og med søte bamser på puten. Kjærlighetsbrev er han fantastisk til å skrive og han kommer hjem med blomster og romantiske kort med jevne mellomrom. Til bursdager og bryllupsdager og sånn er han super flink til å arrangere koselige ting.

I tillegg er han høy, mørk og kjekk så jeg klager ikke ;)

Har ikke sansen for blomster jeg for min del. Synes det er bortkastede penger. Men mannen min kom hjem med bærbar pc til meg for et par mnd siden uten at det var noen slags spesiell dag. Det er sånne gaver jeg har sans for, skikkelige ting som jeg har bruk for.

Nå den siste måneden har sambo vært flink. Da har han og lillegutt vært ute i hagen & plukket blomster til meg hele 3 ganger (senest i går). Er hygglig det :) Sist jeg fikk blomster av bare sambo var vel for rundt 2 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...