Lene27 Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 huff, idag fikk vi innkalling til sykehuset... Lille har som jeg har nevnt tidligere, for stort hode så nå skal vi på undersøkelse som innebærer ultralyd av hodet og visitt på barnepoli klinikken.... huff, er skikkelig redd og nervøs... ble så satt ut når brevet kom... vet at det som oftes går bra, men her sitter jeg å tenker og da blir alt så skummelt.... hva om og hvis og tenk om...huff... helt ondt i magen her... iallefall... mandag 3.juli må dere alle krysse fingre og tær for oss!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 Er ikke morro slikt...De har en misstanke om at hode til jenta mi er for lite...det har vokst for lite i forhold til resten....hadde de no bare sagt hva det kan bety...:/ lykke til vertfall:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. juni 2006 #3 Del Skrevet 24. juni 2006 Huff, sånt er ikke morsomt å gå og vente på. Jeg krysser alt jeg kan for dere. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Krysser alt som krysses kan jeg Skal tenke på dere! Ikke noe morsom sånt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2b&spira Skrevet 24. juni 2006 #5 Del Skrevet 24. juni 2006 ønsker der masse lykketil det går nok bra skal du se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 24. juni 2006 #6 Del Skrevet 24. juni 2006 ååååååååååååå, jeg føler sånn med deg!! Vet så godt hvor redd og forvirret man kan bli.... KRYSSER FINGRENE! Alt går bra til slutt!!! KOS KOS fra oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 24. juni 2006 #7 Del Skrevet 24. juni 2006 Lykke til. Håper det går bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 26. juni 2006 #8 Del Skrevet 26. juni 2006 Lykke til! Skal tenke på dere neste mandag. Håper virkelig at alt går bra. Klem fra mæ og lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå