Gå til innhold

Mange som virkelig følt seg gravid uten å være det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte til og med legetime....

Regnet med at jeg ikke trengte vente på en test, da jeg har vært gravid to ganger før - og kjente igjen alle tegnene.... litt småflaut da jeg måte innrømme til mannen at jeg hadde tatt helt feil....

Nå later jeg som jeg ikke kjenner noe - og tar ikke no for gitt før testen viser klart positivt !!!!

Men - mange av de som er blitt gravide kjente jo også disse tegnene, så ingen ting er jo avgjort før TR kommer da :-)

Ja, erru gær'n, hadde alle symptomer fra februar, sluttet på pilla i april(!). Så psyken betyr alt. Dette er faktisk første måneden jeg ikke er innbilt gravid. Jeg sier til meg selv at jeg ikke kommer til å ha noen symptomer, og jaggu er det heller ingen lenger. Det var litt slitsomt å være innbilt gravid fra februar til mai. Etter å ha vært her inne en stund innser jeg at det kan ta laaaang tid.

Annonse

Sånn har jeg hatt det disse 2 pp - vet ikke om jeg kan være gravid nå da, men kjenner litt symptomer..... Kroppen er flink til å lure oss! Jeg finner ut til neste helg om jeg har en spire eller ikke! Så dette blir spennende :o)

Lykke til med videre prøving og testing!

Å jaaaaa da, både titt og ofte....

Men etter 12 ganger med innbilte svangerskap må jeg vel si at jeg har begynt å lese kroppen litt bedre, og har mistet litt uskyld og naivitet...

Særlig at jeg likevel vil tenke når det er tid for TR at "kaaanskje er det noe på gang".

Så; "jeg tror det ikke før jeg får se det" - det lykkebringende blå krysset/streken....

Heisann.

Jeg er inne på besøk fra 1 trimester, må følge med litt hvordan det går med damene her:-)

Ville bare si at jeg hadde alle mulige symptomer i 7 pp, og testet negativt. Så kom den måneden hvor jeg ikke hadde noen symptomer, og testet egentlig bare fordi jeg hadde en test i skapet, DA ble den positiv. Symtomene på TR og spire er ofte like....

Lykke til alle sammen, og kom fort etter til 1 tri:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...