Gå til innhold

KIMBY, Elastica,Cec26, Mamma5, Susann 77, eller noen annen som kan hjelp meg litt her. Krise med kjerligheten -ikke noe artig nei...

Anbefalte innlegg

Jeg må si at blir imponert av dere her inne, skikkelig flinke, selv om det ikke treffer 100% hver gang så er dåk flink å bruke deres tid på oss her inne, TAKK FOR DET:

Jeg er født 12.02.82 og han er født 13.06.73 kan noen av dåk se om det er noe i det hele tatt å sats på. veldig takknemlig på svar. Pleas må bare få høre hva dåk mener!!!!

Fortsetter under...

heisann :) kjærleiken e isje lett nei..eg får opp at d kan bli utrolig bra mellom dokkar visst dokke begge virkelig vil satsa på kverandre..får opp lykke å sukkse..får og opp graviditet rundt deg,visst du isje e elle blir d denne mnd så ligge d store muligheter rundt august mnd..ønske du deg barn??

Ønsker meg flere barn men ikke med førtse egentlig. Må vel se an hvordan det går med kjærligheten først tror jeg.

Men ser du noe mer i forhold til han, må bare si at jeg selv føler at jeg må være tolmodig i forhold til han . Vi er ikke i lag eller noe sånt, men har såååå sinnsykt lyst på han hvis du kjønner...

får opp at du kan lykkes i å få denne personen,ligger litt uro rundt men over tid så vil d løse seg :) tror ikke du ska stresse,rett å slett bare gi han litt tid på seg...lykke til

Flere som gidde rå svare???

Må vel egentlig være fornøyd å få et svar , men hadde vært artig å sett omdet er flere som ser noe i forhold til han.

• 2 måneder senere...

Annonse

Gammelt innlegg , men vil bare si at mamma5 hadde rett. Trodde aldri på at hun hadde rett når hun sa at jeg ble gravid. Hun spådde meg graviditet rundt juli august, og ja-JEG BLE GRAVID. Hadde det i bakhodet som hun skrev, så selv om jeg tok p-piller ( som jeg hadde glemt en gang), tok jeg angrepillen for å være på den sikre siden , men ble gravid likevel!

Jeg har tenkt på det mange ganger at hun spådde meg det og jeg aldri trodde på henne, men trekker tilbake den påstanden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...