Gå til innhold

Loise,Thyr,Chill,m@ms,sunshine og andre som venter ikm til uka....

Anbefalte innlegg

Huff da Thyr,ingen goid dag i dag skjønner jeg.

Har du tatt en test som ble negativ?

Jeg har ikke testa selv,av den enkle grunn at jeg vil unngå skuffelsen av en negativ test,og også unngå å oppleve at en positiv test blir til negativ..Jeg skal teste til helga om tanta enda er borte...Håper du får deg en hyggelig overaskelse Thyr,ikke noe særlig å ha det som du har det nå.Jeg kjenner godt den følelsen,og vet hvor oppgitt og nedfor man kan bli.

Sender deg en trøsteklem,selv den ikke gjør dagen din bedre,hjelper det ofte litt å vite at der finnes noen som forstår..De fleste av oss har vel heller ikke så mange å rope ut til hjemmeC";)

Klem til deg fra vilsågjerne

Fortsetter under...

jeg hadde ikm den 19...testet igår (har vært i syden så jeg fikk ikke testa før)...men neida..Negativ den vettø!!!Men nå er jeg oppi 41 dager siden sist mensen,å ennå har jeg ingen symptomer på at den vil kommer heller....så..jeg bare venter på tanta jeg...Huff så gørr det er!!!!

Hei Irispia:)

El-testa du,slik at du er sikker på at ikm var den 19?

Hvis ikke kan det jo hende den kom litt senere.I så fall blir jo ikm litt senere også...også hcg produksjonen...Håper du får avklart dette nå,slik at du enten kan juble høyt eller begynne på ny pp.

Lykke til!

nei jeg el tester ikke....Jeg bare la det gå sin gang jeg..hehe!Syns det høres så komplisert ut (det er sikkert ikke det)..

Jeg hadde en syklus på 35 dager sist gang..Så jeg regna liksom fra den da..Vet ikke om det blir riktig men...Hva tror du Vilsågjerne??

2 negative tester og 2 dager til IKM og veldig kjente menssmerter som tiltar i styrke. Ser ikke bra ut nei. Er bare 2pp, men er kjempeskuffet uansett. Synes liksom det er hundre år til neste EL nå. Men men, slik er det. Håper TR er der snart, så starter vi på ny frisk.

Klem

Annonse

Mange tester med el tester-jeg har mere troa på å tempe jeg.

Og det er ingen sak,det blir en vane hver morgen når jeg våkner...

Uansett ikke godt å si når du hadde el i ettertid,så jeg håper bare gravi-symptomene blomstrer opp hos deg...og du er gravid..

Det må sannelig være årets sommergave å få en positiv test nå:)

Lykke til!

usj usj. Ta en test på tirsdag da, lille venn :) Så skal du se!

Jeg føler at nedre del av magen er "hard", eller støl..

Jeg har også v æ r t kvalm og h a t t ømme bryst-v, men det har avtatt... Så.. Det er nok bare å ta en dag av gangen. Skal ikke teste før fredag jeg. Eller lørdag.

Syns alt er så rart... Har truffet EL perfekt! Så syns det er rart man ikke alltid blir gravid på det..? *oppgitt* (Men jeg vet jo ikke da om det har blitt noe av eller ikke... Men likevel.)

ååå jaaa....det kan jeg si deg vilsågjerne,at er jeg gravid så dåner jeg...men jeg tar det lungt,vil ikke få så store fårhåpninger...leste her inne et sted om ei som hadde 50 dager en gang...så jeg tar det med ro!!!

( men gud så morsomt hvis jeg er det)(hihihihih)

Klemmer<3<3<3<3<3<3

Trøsteklem til deg Thyr! Det er noe dritt når man skjønner at tanta har tenkt å komme. Negative tester så tett oppi ikm er jo ikke inspirerende akkurat. Men jeg håper enda for deg.. Håper du er en av dem som har treg hcg produksjon og at TR symptomene dine er spiresymptomer!!

Klem fra Loise

Ikke greit nei...

Kan egentlig sammenlignes med å spille lotto!!

Vi vet vi har levert kuppongen ingen fristen-

men ikke snakk om at gevinsten sitter ved første innsats...C";)

Håper likevel at alle vi jentene her inne på tråden kan få en gladmelding i løpet av uka.Men jeg har i allefall bestemt meg,gir ikke "kupongen min" gevinst denne pp.....så skal det bli tøft å være sambo neste pp...hehe..

Lykke til til deg også irispiaC";)

Vi får vel svaret i løpet av uka nå tenker jeg!

På en måte litt godt at det er mandag og hverdag i mårra,slik at man må fungere og kan koble av disse babytankene litt....C";).

Annonse

Hei på dere jenter...

Dagene snegler seg avgårde nå...

Har gått å kjent på at det er et merkelig trykk i underlivet i dag..

Også er jeg litt småslapp og giddasløs..Kan like gjerne være tanta som noe annet dette gitt...Har ikke testa,er jo ikke ikm enda...

Får vente å se..Hvordan går det med dere andre jenter da?

Klm fra vilsågjerne.

Hei hei vilsågjerne å dere andre som venter i spenning..

Skal si meg så enig, så enig at dagene snegler seg avgårde. Føler meg så giddesløs at fy...får jo ikke til å konsentrere meg om de arbeidsoppgavene jeg egentlig skulle gjort når jeg bare blir sittendes på barnimagen å titte hvert sekund,hehe...helt håpløst dette her..hehe..blir nesten litt sur på meg selv, men kan ikke annet enn å se heller..

Har vært forferdelig slapp og giddesløs som du nevner..har vært det i over ei uke igrunn, så det kan godt være at jeg rett å slett bare mangler energi å ikke på grunn av det som man kan håpe på..hatt litt småstikkinger på høyre side og litt småkvalm..men de symptomene forsterkes vel med håpet om en liten spire å da så c",)

Håper på at det er fler som sitter med et positivt svar over helga da...det ihvertfall utrolig spennede dette her!!

Når har du ikm da vilsågjerne??

klem

Hei beibisjuk..

Jammen har du et ganske dekkende nick..hehe

Det er vel beibisjuke vi er hele gjengen!

Jeg har ikm i mårra jeg +/-...Kan variere litt..

Men det nærmer seg i alle fallC";)

Når har du ikm da beibisjuk?

Synes nå det var ihvertfall bra dekkende for mitt tilfelle og som jeg har foorstått for resten av gjengen også ja =0)

Så du har allerede imorgen ja..så spennede da. Har du tenkt å teste deg imorgen å da kanskje eller??Nærmer seg nå uansett da ja..

Jeg er litt usikker egentlig da jeg har bare hatt mensen engang etter pilleslutt å den kom 30.mai, så jeg er litt usikker på hvor lang syklusen min er da..er nå litt spennede for det da..forventer ikke akkurat at det skal bli klaff på første forsøk, men er nå arti at så mange her har testet positivt i det siste ihvertfall...

Har dere prøvd lenge dere da??

Du har rett i det med mange positive tester i det siste.

En skikkelig babyboom-og det lover godt for oss alle C";)

Vi får nok hive oss med i løpet av sommeren,selv om de fleste av oss skulle vært gravide i går.

Jeg og min kjære har prøvd en god stund nå ja,har slutta og telle pp her i huset.Men vi har begge jobber som gjør at vi er mye borte,så du kan si det er mang en el som har gått i vasken..Men nå er det slik at vi er i en periode vi ser ut til å treffe godt på heldigvis...Og det er bare å håpe at det blir vår tur i løpet av sommeren...C";)

Blir det denne pp blir det marsbeibis-neste pp aprilbaby..

Alt er velkomment her..Håper vi får henge oss med de andre inn på første trimester vi også,hvis ikke får vi lade opp til en pp til her inneC";)

Da håper jeg inderlig at du sitter med en spire snart som da er vel fortjent!! Litt dumt det der med reisinga da, men får håpe at det har/kommer til å klaffe når dere først får samkjørt litt da c",)

Vi kan håpe på det ja og hvis ikke synes jeg nå det er arti å henge her å jeg da, men nå har nå jeg noen prøveperioder å gå på enda før jeg kan klage å da...

Har dere barn fra før??Hvor gammel er du??

Trenger ikke å svare altså, men er bare litt nysgjerrig..=0)

Vi har ingen barn fra før noen av oss

og vi er 33 og 35...

Så det er nok nå vi må prioritere babylaging og familie.

Klokken tikker og går vet du:)

Hva med dere da?Har dere noen fra før,eller er det den første dere prøver på også?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

fingrene for oss jeg,og at vi snart har positiv test!

Vi er "bare" 20 og 24 år vi da, så vi har nå alltids tiden på oss om det ikke skulle klaffe på første forsøk for å si det sånn...men som alle andre håper nå også vi på at det ikke skal ta så altfor lang tid.

Vi krysser alt vi har å håper på det beste!! Når har du tenkt å teste da??

Jeg drømmer om å klare å holde meg til helga...C";)

Du skjønner vel at det er vanskelig...hehe..

Men jeg skal prøve det i alle fall,du da?

Og ja dere har god tid til baby,men koselig om det klaffer da.

Klem:)

Siden jeg er litt usikker på syklusen min, så hadde jeg tenkt å drøye det lengst mulig egentlig. Om jeg får det til er en HELT annen sak,hehe...er nokså sikker på at tanta kommer for andre gang, så jeg er ikke helt i hundre etter å teste så fort...på en annen side har jeg nå et lite håp som man bør ha.

Ellers er det spennende nok for meg å høre hvordan det går/har gått til deg og de andre med ikm denne uka.

Har så lyst på et lite nurk i magen!! *drømme, drømme*

Klem =0)

Blir dyrt å teste i hytt å gevær...

Det har i allefall jeg lært...Så jeg prøver å holde meg til ikm og litt over jeg..Men da synes jeg at jeg har strukket meg langt..

Hvis tanta ikke har kommet til fredag tror jeg nok det blir testeomani her i huset ...hihi...og da håper jeg de gir meg grunn til å juble!!

Drøm videre du beibisjuk,du skal se det at vi skal lykkes i løpet av sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...