Gå til innhold

Jeg skal bli pappa!


Brobo

Anbefalte innlegg

Hei alle vordende mødre. Jeg skal bli pappa! Hun har termin rundt 13. februar, og er da vel i uke 7 nå. Hun har vært på ultralyd, og har hørt hjertet banke! Vi er veldig glade, fordi vi allerede har forsøkt FIV, som feilet, og hun ble overstimulert og greier.. Mye smerte for ingenting. Så gikk jeg til Ken Purvis, og han fant ut at det var litt trangt i en kanal, slik at jeg fikk noen kvinnelige hormoner for å se om det hjalp på å løse opp. Og jaggu så gjorde det ikke det! Vi har forsøkt nå i 3 år, og endelig!

 

Vi er på hvert vårt kontinent akkurat nå, og har bare telefonisk kontakt. Det er neste uutholdelig når hun forteller meg om morgenkvalmene, smerter i ben og andre steder. Heldigvis skal jeg reise til henne neste helg, og da skal det bli feiring.

 

JEG ER GLAD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Det er en fantastisk følelse når man finner ut at man skal bli foreldre for første gang!

Nyt tiden og ta godt vare på hverandre! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så flott - gratulerer så mye..gøy og se slik begeistring:-) dette va stort for dere, endelig:-) lykke til så mye:-) nyt denne tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Gratulerer så mye! Så moro:)

Og din samboer burde være stolt av deg som engasjerer deg helt inn hit på BIM:) Ikke så mange fedre som skriver inn her tror jeg:)

Men kryss i taket til deg, og nyt tiden fremover med svangerskap og humørsvingninger, hehe....

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...