Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Jeg lurer llitt jeg da, og håper noen har noe fornuftig å berolige meg med. Dette er mitt 2. svangerskap. Med 1. tulla kjente jeg liv hver dag etter ca uke 20. Ikke sånn kraftig, men nok til at jeg klarte å slå meg til ro med at hun trivdes der inne. Nå er jeg 30 uker på vei, og hva som befinner seg inni magen denne gangen lurer jeg fælt på!! Magen hopper nær sagt opp og ned hele døgnet igennom! Folk blir bare sittende å stirre på den, noe jeg godt kan forstå for det er virkelig "ille" klart det er koselig, men jeg er jo litt redd for at han spreller sånn fordi han ikke trives!!?? Noen med samme erfaring??
haater husarbeid Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Førstemann her holdt det gående hele døgnet, men den jeg har i magen nå er mye roligere, heller større bevegelser enn sparking. Unger er forskjellige både inni og utenfor magen. Ikke bekymre deg, aktiviteten i magen er ikke betegnende for hvordan ungen blir. Min eldste kom ut og var en rolig og bedagelig kar som spise og sov.
hodet Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Går nå gravid med tredjemann i uke 37. Jenta vi fikk først var ganske rolig i mgen, og har vært det siden.Gutten vi fikk som nummer to var veldig aktiv i magen, og er det på utsiden også. tredjemann er også gutt, og virker om mulig enda mer aktiv enn nummer to. Det er spennende å se hvordan han blir på utsiden. Har en mistanke om at det kan bli hektisk, he he.... lykke til
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Det høres ut som du beskriver min mage hi hi ....ser helt villt ut og lite pauser. De påstår de sover 90 % av tiden,da må i så fall denne ha en utrolig urolig søvn. Men jeg trøster meg med at aktivitet/spark er tegn på trivsel....oxo slipper vi å bekymre oss for om det er liv inni der... Det går nok fint med de skal du se :-)
Lilje74 Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 På sykehuset ved forrige UL sa legen at mye liv alltid er et godt tegn! Det er ved endringer i bevegelsesmønster man bør være litt obs. :-) Min lille venn er nok litt genert. Hun sparker helst ikke så andre ser det, men kjenner heldigvis mye liv ;-)
GRAM Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 jenter er som oftest roligere enn gutter. nr 3 er et lure ss sier de fleste.har alle jente symptonene,men er ganske sikker på at dette er en gutt selv om det er et helt annet ss enn med guttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå