Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Det virker jo veldig vanlig og jeg hadde selv satt pris på en sånn oppmerksomhet fra mannen min. men for å være helt ærlig - jeg tror ikke han aaaaaaaaner at det er noe som heter "mamma-gave" en gang. er han alene om det?
Riha Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg fikk i alle fall da jeg fikk min første. Håper jo på en liten ting nå også da, jeg har i hvert fall kjøpt en gave til han:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Er vel mest vanlig med blomster vel...??? ). Det kan vel alle menn klare. Ellers sa mannen min at jeg vel skulle ut og kjøpe meg noen nye klær, det gleder jeg meg til!!! Han er veldig flink til å kjøpe meg fine klær, så kanskje han kommer med noe slikt i gave?
barbafru Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har ikke fått gave, noen av gangene. Har barn med to fedre til og med. Begge har skrevet kort da ( som jeg tror de kjøpte på narvesen på sykehuset ). Men det spiller ingen rolle, har tatt vare på de. Det viktigste er at de setter pris på det du har gjort, ikke egentlig gave.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Bare en blomsertkast her også:-) Garantert kjøpt på Narvesen på sykeshuset, siden det var 1. mai og alle butikker var stengt. Men det viktigste er jo å få et friskt barn, og det klarte vi jo sammen.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Mine venninder har fortalt mannen min at etter en fødsel er det kun diamanter som er godt nok. Og at det er en velfortjent gave. Så det blir spennende om han har tatt det hintet.
Lilje74 Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Det blir veldig spennende å se hva som skjer. Mannen min har lest om det, men han liker ikke så godt slike "plikt" ting... Derimot er han god på små uventede overraskelser. En liten beskjed, en liten oppmerksomhet, omsorg til rett tid... Det blir bra uansett! :-)
Hoppetussa Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er litt kravstor kanskje... Jeg sa at mitt ønske for fødselsgave var at han la fliser over kjøkkenbenken! Flisene har stått der i to måneder nå, hadde vært veldig fint å få det i stand før fødselen... :-)
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 ferdig trapp forran huset hadde jeg blitt glad for
* Zoë * Skrevet 24. juni 2006 #11 Skrevet 24. juni 2006 Får jeg en gave, vil jeg sjekke om det snør kremboller. Så du kan si det slik at jeg ikke forenter å få en gave. Fikk ingen siste heller. Og jeg er faktisk litt fornærmet for det. Mannen mener at jeg har fått verdens beste gave- nemlig barnet. Det er jeg enig i, men jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: DEN GAVEN FÅR HAN OGSÅ, UTEN Å MÅTTE HERPE KROPPEN SIN, ELLER GJENNOMGÅ ET SMERTEHELVETE FOR Å FÅ GAVEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå