Gå til innhold

Bilde av nurkene mine i uke 20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen:) Så gøy, har dere sjekket kjønn?

Skrevet

Så søte da!!!! Hm, nesten litt kjedelig med bare en, hehe.. Hvor ofte skal du til ul?

Skrevet

åh så søte de er!!! Du er bra heldig med to sånne skjønne i magen du :)

Skrevet

Takk jenter :-)

Hehe, kjedelig med en? Det tror jeg ikke.

Den ene er en gutt, den andre var mer sjenert. Men jeg tror det er to gutter. De ligger begge i tverrleie (som dere ser).

Skrevet

Glemte å svare på hvor ofte jeg skal til ul, men jeg tror det er tilsvarende vanlige kontroller. Skal til ny ul 20. juli, som er uke 24. Da er det spesialist som har kontrollen, der sjekkes bl.a. blodgjennomstrømming i navlestrengene, hvor mye de veier, og at alt er bra. Føler at jeg blir godt tatt vare på i allfall!

Skrevet

Hmm, så gøy at du vet iallefall kjønnet til den ene babyen:-)) Blir spennende å vite om det andre er jente eller gutt:))

Skrevet

Så artig å se! Jeg venter også tvillinger er i uke 18. Hvor lange/tunge er dine små nå? Har du fått vite om det er størst sannsynlighet for at de er eneggete eller toeggete?

Lykke til og takk for titten :-)

Skrevet

Jeg vet ikke vekt på de enda, det blir ikke målt før neste ul. BPD var 47 på begge, mens femur var 32 på den ene og 30 på den andre.

Det er vanskelig å vite om de er eneggede eller toeggende før de er født. Mine hadde begge hver sin morkake og tydelig skillevegg. Likevel har 1/3 av alle eneggede tvillinger hver sin morkake, så man kan bare vite sikkert om det er forskjellig kjønn.

Lykke til :-)

Skrevet

Har jo sett dem allerede egentlig, men så dem litt bedre på denne måten faktisk;)

De er så søte att;)

Har fått besøk av mamma`n min jeg nå. Deilig!

Skrevet

kom ikke inn på noen av linkene jeg :(

Skrevet

Ikke jeg heller. :o( Vil så gjerne se bilde av småttisene dine Svanine, syns det er så morsomt at du skal ha to!!!!

Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Så nydelige de var :)

fikk opp begge linkene nå hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...