Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Når smilte deres lille? Min er født 6 uker før termin og er nå 2,5 mnd (skulle vært 5 uker) men han smiler ikke til meg ennå. Kommer bare et smil i ny og ne og han ler av og til men det er til lekene over vipe stolen hans.. Er han sent ute? Blir litt fortvilet...
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Tror ikke du skal bli fortvilet riktig ennå De trenger litt tid å hente seg inn disse små premature. Og som oftest må vi hele tiden tenke fra termin mens de ennå er babyer. Min smilte først når hun var 7 uker etter termin. Hadde noen "smile-grimaser" i et par uker, før sånne hjertegode smil kom. Og at han smiler/ler til lekene sine er bare et tegn på at han oppfatter bevegelse/farge/lyd etc, og blir stimulert til å utvikle seg videre. Så tenk på det som kjempepositivt (for det er det!), og skryt av gutten din når han følger med på lekene.
Gjest -lilly- Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Gutten min er født i uke 34, og han smilte når han var 1 mnd gammel. Men han har vært "treg" på andre ting. Som f.eks løfte hodet, krabbe og gå. Så tror ikke du trenger å bekymre deg. Det er helt normalt at de henger litt etter, de er jo tross alt født 6 uker før termin. Slapp av og la ting komme når de kommer ) Ikke sammenlign med andre "termin-unger", da blir du bare stresset. klem
Medium fikk guttebass Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Gutten min ble født i uke 35, og smilte ikke før han var 7,5 uker, så ikke bekymre deg. )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2006 Tusen takk for svar jenter:) Snakk om solen så skinner den:) I går og i dag har ikke Noah gjort noe annet enn og smiiiiile:) jeg er sååå stolt og smelter hver gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå