Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere før ikm


ybab_07 gutt+twins i magen

Anbefalte innlegg

Selv hadde jeg superømme pupper og sære drømmer...

Veldig seksuelle "kåte" drømmer *flau*

Hehe, ellers er det ingenting.

 

Også lurer jeg på om det er mange som hadde smerter i magen.

Får stikkinger flere ganger om dagen. Minner om mens smerter, men varer bare i et par sekunder.

Er litt nervøs, siden jeg har mista før.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer med spire!

Jeg hadde overhode ingen symptomer før IKM, og bortsett fra at jeg er trøtt , fremdeles ingen. Er 5+1 i dag. Testet egentlig bare fordi jeg ventet IKM neste dag, og hadde en test i skapet. Litt sjokk da det lyste gravid mot meg. Brukte cb digital, og hadde lest her at de ikke ga utslag før etter IKM; men det gjorde det på meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde null symptomer. Begynte ane noe da det gikk to dager over...Testet, og jepp, jeg var gravid:)

I dag er jeg 8+ 6 og har kun litt kvalme(ikke kaster opp),trøtt,mindre matlysst, helt avsky fra kjøttprodukter, elsker saftis og lakris:) og tisser ofte.....

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare ømme pupper, men tok det ikke som noe tegn fordi jeg hadde første pergokur og var sikker på at det var årsaken. Ville ikke ta noe for gitt, og var sikker på at jeg ikke var gravid.

Tok en test 2 dager etter IKM, mest for å slippe å tenke mere på det (jeg var jo ikke gravid, ikke sant!), og fikk sjokk når det faktisk sto GRAVID der.

Stikkingene kom etter noen dager, og det er helt normalt!

Skjønner du er nervøs hvis du har mistet før, men håper du får god oppfølging videre.

Vet at det ikke er så lett, men prøv å slappe av og nyt det hele. Jeg har bekymret meg to uker i strekk nå, men nå har jeg bestemt meg for å nyte den lille i magen, og heller ta ting som de kommer.

Menssmerter er også helt vanlig. Og de sære drømmene.....hehe.

Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med positiv test forresten, det har du virkelig fortjent!=)

 

Jeg hadde egentlig ikke så mye symptomer, hadde stikkinger i livmorområdet fra et par dager før ikm.(Spesielt når jeg hostet/nyste) Nå har jeg det ganske ofte. Og jeg hadde utflod som lignet litt på EL-slim rundt ikm.

Ellers har jeg ingenting, er 5+3 nå.

(Men forrige gang jeg var gravid, var jeg 10 uker på vei før første symptom kom, som var trøtthet, så regner med det tar litt tid før de kommer denne gangen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før ikm..

Ingen symptomer!

Har snakket md en del fok og di aller fleste kjente ikke så mye allerede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...