Gå til innhold

Her kommer jeg!!!!


ybab_07 gutt+twins i magen

Anbefalte innlegg

Testa positivt i går, 2 dager før ikm.

Har hatt ømme pupper siden rett etter el, så hadde en liten misstanke.

Kroppen oppførte seg likt som sist jeg var gravid.

 

Min egen lille pergospire!

1 pergokur (dobbel) og full klaff.

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer!! Jeg testa positivt i går og har ikke helt vent meg til det enda... gikk i rekordfart!! ( fjerna spiralen 2 juni...) Har hatt en mistanke de siste dagene, trøtt og ømme bryster her også. Gleder oss veldig til et barn til og jenta vår blir storesøster i mars:) Sist var jeg superkvalm fra dag 1, ikke hatt antydning enda.... Føler på meg at det blir en guttebass denne gangen!! Sist var jeg helt sikker på jente..

 

Når har du termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg og.

Det er utrolig herlig detta :)

Så fint at dere slapp å vente så lenge.

 

Vi har termin 3 mars.

Enn dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 1.mars. Skal bli deilig med et vår-barn. Alt blir litt lettere føler jeg? Fødte i slutten på oktober sist. Snøvær og elendig trilleføre!! Blir altså 2 år og 4 mnd mellom våre. Har du gutt eller jente fra før? Aldersforskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal bli deilig med et vårbarn. Kan tenke meg til at det blir fint å gå høygravid tidlig på våren og. Ikke for kaldt og ikke for varmt :)

Har ingen barn fra før, mista i sa de forrige gangene jeg var gravid.

Håper bare det går bra denna gangen. Får veldig god oppfølging, og går på metformin for at spira skal holde seg der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere begge to!

Yabab takk, deg husker jeg fra jeg først meldte meg inn på BIM i høst, så du må ha prøvd en stund nå? Morro at det klaffet med første pergokur, det gjorde det for meg også!

Vi burde lage en liten pergospire-klubb her inne, for jeg tror det er mange som har fått god hjelp av pergoen!!!

Lykke til videre begge to! Håper dere får flotte svangerskap.

Og ikke la dere skremme av alle bekymringene som er her inne... :o)

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med "pergo-spiren" deres. Vi hadde samme greie for to år siden da jeg ble gravid på første pergo-kur, og termin i slutten av februar. Fikk en herlig velskapt sønn!

Er nå gravid på ny (uten pergo..) Hehe, bare husk at ting plutselig kan skje litt raskere neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...