Gå til innhold

Attpåklatt!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...!!!!

JEG ER HJEMME!!!! HJIPPI!!!!!!!

er nå først kommeet hjem,dønn sliten,men med et smil om munnen.

alt var bra så langt.ingen modning,noe som er bra tatt i betrakning di vonde kynnerne.måtte leve med di.....kom til å ha så sterke hele tiden mente hun.jaja,jeg skal vel klare det,hehe

er ti kg lettere nå,ble så gla for at alt var ok.

lillegutt lå kun 3% under normalen,og det er ingenting det.så at jm mente jeg hadde flata ut,ja det var feil.skal slutte høre på henne,blir bare redd.han hadde lagt seg i hodeleie,så derfor var det jeg hadde slike stikkinger.lå godt nede i bekkenet,men jeg vet ikke om han hadde festet seg.så der liggern vel til han vil ut,og det er ikke nå ivertffall.er så gla kan du tro.endelig kan jeg tro dette går bra!!!

vi feira det med å kjøpe dongeribukse,i liten størrelse,,hehe.den var søt..fikk ikke sett stort til han,men ansikt og en hand som vinka,så søt

vekta sa hun ikke,men ville tro han var rundt 3500 ved termin.

så her sitter jeg,med kynnere vonde som ------- og SMILER!

i natt får jeg sikkert sove godt.

aldri vært så lettet som jeg er nå......

atpåtil har vi bryllupsdag i dag,og mannen,ja han bikka over på sofan,hihii...sover som en stein.har vært tøft for han også.vi forberedte oss på prematur.blogjennonstrømmingen i navlestrengen var også perfekt.alt var som det skulle.så denne kroppen lurte både oss og jm.

så bare jeg tar det med ro,så går alt bra.blir vist stormage på meg også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5451316-attp%C3%A5klatt/#findComment-5454497
Del på andre sider

glemte å spørre hvordan det er med deg.gikk turen hjem fint?

skrev et innlegg i går før vi dro,men den er vel langt bak i sidene nå.

har kynnere i dag også jeg,men nå er jeg ikke redd!! så jeg tar det med ro,og koser meg,hehe,er så godt å vite at alt er ok ennå.

å jeg spurte hvorfor han var så livløs di dagene,men det kunne hun ikke svare meg på.fant ingenting galt på hjerte eller noe.så han var vel bare slapp da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5451316-attp%C3%A5klatt/#findComment-5456493
Del på andre sider

Hei kjære deg!!!

jeg er her jeg! Har vært på jobb de siste dagene, var masse å gjøre! Men nå er jeg ferdig og hjemme og super sliten!

Å, ble så glad når jeg leste innlegget ditt!!! Så bra at alt står bra til! Nå må du kose deg skikkelig og ikke bekymre deg noe mere!!

Jeg skriver til deg i morra igjen, er nødt til å legge meg nå før jeg detter fra stolen...;)

Kos å høre fra deg i hvertfall! har tenkt masse på deg skjønner du og fikk jammen ikke vært på nettet før nå...

God natt:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5451316-attp%C3%A5klatt/#findComment-5461753
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...