Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt albue skjell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OBS! bare pass på at skjellene må kokes hver dag for å drepe sopp, og du må IKKE sette på skjellene mens brystvortene er fuktige. Da får du fort soppinfeksjon, og det er vel ikke kjekt i tillegg til sår...

De har sluttet å anbefale skjell pga problemene med soppinfeksjon, fordi det krever veldig streng hygiene av brukeren. Men hvis du passer på hygienen så er det nok hjelp i dem!

Du kan bruke sånne melkeoppsamlere i plast/silikon også (fås på apotek og babybutikker) for poenget er bare å gi den såre brystvorten litt plass og luft så ikke den klistrer seg fast i ammeinnlegg osv.(auauau)

Jeg måtte hente dem selv, heldigvis er det sjø her jeg bor. Hadde store problemer med såre brystvorter, var helt grusomt! prøvde allslags kremer osv.men det eneste som hjalp var albueskjellene. La de rett på etter amming og hadde de på kontinuerlig, og brystvortene ble helt bra etter en uke. Helt fantastisk! Merket lindring med en gang:) Har hørt at det går ann å få kjøpt dem på apotek. Håper det ordner seg!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...