Gå til innhold

Er det jeg som er dum eller??

Anbefalte innlegg

Og det kan godt være altså.. hehe.. Men.. her er tingen:

Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at de (meg deriblant) som har lange sykluser, eller plutselig fått det ikke har regelmessig el?? Det har jeg uansett trodd.. så denne pp har jeg bare gitt f*** i å prøve.. Så nå tenker jeg.. tenk om jeg virkelig har hatt el.. også gått glipp av det.. *sukk* Men nå har jeg ikke kjent noe til el heller da.. så jeg tror ikke jeg har hatt det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5451143-er-det-jeg-som-er-dum-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du ville kjent på kroppen din om du hadde hatt EL, du kjenner din kropp best og du har holdt på med dette her en stund nå (desverre).

Og er det ikke mange som sier at når man ikke konsentrer seg så mye om det at det kan "klaffe" da :))

klem -klem

Gjest Bjørnen Collargol

Dette tror jeg kan være veldig inndividuelt faktisk. Tenk på alle de som har stabil syklus som finner ut etter lang tid at de faktisk ikke har el.... Jeg har jo nogenlunde stabil syklus, men jeg har som regel el mellom dag 14 og 18. Har opplevd at enkelte sykluser er "eggfrie" også... Noen ganger kjenner jeg el så det suser, mens enkelte pp merker jeg det ikke selv om jeg vet at el har funnet sted.

Jeg skal krysse fingrene for at du har hatt el og at du har vært så heldig å fange spiren :-)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...