Gå til innhold

Lykke:-)


Cerebro

Anbefalte innlegg

Idag hadde jeg endelig min første ultralyd på Volvat med en fantastisk gynegolog!! Jeg hadde til idag ikke fått bekreftet min graviditet av noen andre enn meg selv. Der, på skjermen, lå det er BABY!!! En ordentlig BABY!! Med armer og ben, ryggrad, magesekk, spiserør,urinblære og et hjerte som slo i jevn takt! Og jeg er 10+3! Gynekologen tok seg tid til å få han til røre på seg, og det sprellet med både armer og ben. Det var så stort! Som avslutning på timen, fikk jeg tallene 95-97% sjanse for at alt skal gå bra nå.

 

Om dere føler dere litt usikre, kanskje superferske på dette som meg, ta en tur på Volvat. Jeg er et annet menneske nå, og det var verdt hver en krone. Har aldri blitt så godt mottatt innen helsevesenet:-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 1085,- tror jeg det var. Det er dyrt med privat, men for min del var det verdt det. Lykke til, og gled deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor du var på Volvat?

Jeg skal på Volvat i Tønsberg neste uke, fikk beskjed om at det ville koste 820 kr. Håper jeg også får en like flink gynekolog, trenger litt bekreftelse og engasjement nå! Tok du innvendig? Jeg er 10+5 når jeg skal dit, da kan jeg kanskje se det samme som deg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...