Gå til innhold

tanta kom på dag 41 og var forsåvidt velkommen...

Anbefalte innlegg

jeg innså fort at denne PP ikke ble den rette, og en fortsatt negativ GR-test på dag 40 viste meg at jeg i alle fall bommet på EL!

Siden sykluslengden min har økt for hver syklus sin prevansjonsslutt, har jeg hatt litt panikk for å få altfor lange sykluser. så egentlig var det med en viss lettelse jeg fant tanta i dag. "Kun" 5 dager lenger enn forje syklus, så håper da å ha neste IKM om 41 - 46 dager :) Her gjelder det å være tolmodig! Har kjøpt et trippelt sett EL-tester for å være max forberedt :) :)

PS: det er forresten med en viss lettelse at jeg har regnet meg bakover og funnet ut at vi tydligvis ikke hadde sex i dagene rundt EL. Det hadde vært verre å ikke blitt gravid tross prøving på rett tidspunkt, det er jo da man blir usikker på om ting fungerer som det skal og stresser enda mer.

Hilsen en som nå går inn i 4PP

Fortsetter under...

Et lite tips. (JEg tror jeg har nevnt dette tusen ganger... men...:)

PYRIDOKSIN.

Det har faktisk hjulpet meg med el.slim, el.smerter og kortere syklus.

Nå gjelder det bare å se om 1 uke om det har klaffet :)

Kjøpes på apoteket.

det er små tabletter, så små som p-piller. Det er b6 vitamin. Og som jeg skrev over her, så har jeg erfart 4 mnd uten Pyr. Og 2 mnd mèd. Begge gangene var det som beskrevet :)

Har hørt om ei som fikk anbelfalt dette av legen sin. Og ble gravid selvfølgelig pp etter....

Mer veit jeg ikke:)

Ja nå skal jeg innom apoteket å kjøpe pyridoksin i morgen. Er nå på dag 35 i syklusen, og ikke sett noen til el enda, tross el testing i snart 3 uker! Nå er jeg lei ustabile og laaaange sykluser etter pillestopp for 8 mnd. siden! Skal til akupunktur også på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...