Gå til innhold

Abort eller ikke..har bestemt meg

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg måtte skrive og fortelle hva som skjedde videre.

Bestemte meg for å ta en medisinsk abort. Onsdag i denne uken tok jeg en tablett på sykehuset som skal stoppe svangerskapet.

To dager etter, i dag, skulle jeg ta tablettene som støter ut fosteret og smertestillende. Det har gått veldig fint, ikke mye vondt og heller ikke mye blod. Kjente det kom ut en liten klump, elllers ikke noe. Måtte ringe sykehuset da jeg syns det var gått litt for greit, men de sa der at jeg kanskje var en av de heldige som slapp å ha mye vondt. Skal se etter vanlige infeksjonstegn hvis ikke alt er kommet ut. Men blør jo fremdeles så tror det skal gå greit.

Det var ikke lett å ta valget, spesielt siden vi først hadde bestemt oss for å beholde, men jeg følte selv at det ikke var riktig for meg og måtte ta en ny tenkepause. Ble da abort og kjenner at jeg har gjort det rette for meg. Allikevel har det ikke vært noen lett avgjørelse og jeg har grått en del i forkant. Kanskje derfor jeg ikke har noen tårer i dag...

Så nå sitter jeg her, mann og fire barn er på sjøen og ser på bålene rundt omkring. Jeg er heldig tross alt.

Fortsetter under...

Litt bitter sweet, men flott at dere tok en avgjørelse som dere følte var riktig. Det er aldri en god eller lett avgjørelse å ta, men man må jo vurdere hvor gunstig ting er ut fra livssituasjon og sånne ting.

Lykke til videre med deres fire flotte barn..:)

God sommer..::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...